پایان فیلمبرداری مستند کوتاه اصغر در شهر سوق + تصاویر
پایان فیلمبرداری مستند کوتاه اصغر در شهر سوق + تصاویر
فـــریاد جنوب | مستند کوتاه اصغر روایتی از فعالیت مرحوم اصغرمؤمنی یکی از جهادگران گروه جهادی شهید تقوی سوق است که با همکاری بسیج هنرمندان شهرستان و انجمن سینمای جوان کهگیلویه در شهر سوق تهیه شده و فیلمبرداری این مستند کوتاه نیز تازه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، فیلمبرداری مستند کوتاه اصغر روایتی از فعالیت مرحوم اصغر مؤمنی یکی از اعضای گروه جهادی شهید تقوی سوق به تازگی در شهر سوق به پایان رسید.

مستند اصغر روایتی کوتاه از فعالیت‌های جهادی و خستگی‌ناپذیر مرحوم اصغر مؤمنی است که به همراه تعدادی از جوانان شهر سوق سالهای زیادی در قالب گروه جهادی، خدمات فرهنگی و خداپسندانه‌ فراوانی را در سطح شهرستان و استان انجام دادند.

مرحوم اصغر مؤمنی یکی از جوانان خوشنام و فرهنگی شهر سوق بود که باهمراهی دیگر جوانان گروه جهادی شهید تقوی سوق با وجود تمامی کمبودها، سختی‌ها و مشکلات همیشه در حال خدمت‌رسانی بود و بیشترین دغدغه‌اش حل مشکلات مردم بود.

پس از فوت مرحوم اصغر مؤمنی و باتوجه به شخصیت ارزشمند و فعالیت های گسترده‌ای که طی این سالها داشت، دوستان وی در گروه جهادی شهید تقوی سوق تصمیم گرفتند که جهت زنده نگهداشتن نام مرحوم اصغر مؤمنی و ارج نهادن خدمات ارزنده و ماندگارش، مستندی کوتاه را تهیه و تولید کنند.

اعضای گروه جهادی شهید تقوی در همین زمینه با سید مهدی بهشتی‌پور یکی از مستندسازان شهرستان کهگیلویه مشورت کردند. پس از طرح موضوع سید مهدی بهشتی‌پور تصمیم گرفت جهت حفظ یاد و خاطره مرحوم اصغرمؤمنی روایتی از خدمات جهادی این جهادگر فرهنگی را به تصویر بکشد.

مستند کوتاه اصغر روایتی از فعالیت مرحوم اصغرمؤمنی یکی از جهادگران گروه جهادی شهید تقوی سوق است که با همکاری بسیج هنرمندان شهرستان و انجمن سینمای جوان کهگیلویه در شهر سوق تهیه شده و فیلمبرداری این مستند کوتاه نیز تازه به پایان رسید.

مستند کوتاه اصغر با پژوهش و کارگردانی سید مهدی بهشتی‌پور، مدیر تولیدی سید زاهد کشاورز، تصویربرداری و تدوین سید ابوالفضل بهشتی‌پور، صدابرداری سید میلاد توسلمند و همکاری و همراهی خانواده‌های شهید تقوی و مرحوم اصغر مؤمنی و همکاری بسیج هنرمندان کهگیلویه و انجمن سینمای جوان شهرستان تهیه شده است.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب