افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 16 May , 2024
پ
  • شناسه : 36736
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
  • ۵ دیدگاه

پایتخت طبیعت یا بی تدبیری؟؟؟ کلانتر استان ورود کند

پایتخت طبیعت یا بی تدبیری؟؟؟ کلانتر استان ورود کند
پایتخت طبیعت یا بی تدبیری؟؟؟ کلانتر استان ورود کند
کاش استاندار و مسوولان ارشد استان سری به مناطق مختلف شهر یاسوج می زدند و افتضاح دستگاه‌ها و بی تدبیری مدیران خود را مشاهده می‌کردند که نمونه آن را می توان در خیابان 30 متری شهدای تل زالی مشاهده کرد.
نسخه اصلی

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۸:۵۶

پایتخت طبیعت یا بی‌تدبیری؟!+عکس و فیلم

به خیابان‌ها و معابر و کوچه پس کوچه‌های شهرهای استان به خصوص یاسوج که قدم بگذاریم به این گفته‌ها بیشتر پی خواهیم برد و سهل‌انگاری و بی‌توجهی و بی‌مسوولیتی در آن به وضوح قابل مشاهده است.

پایتخت طبیعت یا بی‌تدبیری؟!+عکس و فیلم

به گزارش فریادجنوب از یاسوج هر چند استان کهگیلویه و بویراحمد از آفریده‌ها و زیبایی‌های خداوندی هیچ کم ندارد و آن گونه که مسوولان هر روزه در گزارش‌های خود از کوه و جنگل و آبشار و حیات وحش و ده‌ها آفریده دیگر خداوندی به عنوان داشته‌های استان نام می‌برند و از استان به عنوان سرزمین چهارفصل یاد می‌کنند و مرکز آن را پایتخت طبیعت ایران نام نهاده‌‌اند اما در مقابل انسان‌هایی که دائما داعیه مدیریت دارند و صندلی‌های مدیریتی را سفت و سخت چسبیده‌اند کمتر به فکر رفع زشتی‌ها از چهره استان هستند.

به خیابان‌ها و معابر و کوچه پس کوچه‌های شهرهای استان به خصوص یاسوج که قدم بگذاریم به این گفته‌ها بیشتر پی خواهیم برد و سهل‌انگاری و بی‌توجهی و بی‌مسوولیتی در آن به وضوح قابل مشاهده است.

شهر یاسوج اگر نگوییم زشت‌ترین چهره را در میان همه مراکز استان‌های کشور از همه لحاظ دارد چندان بیراه نگفته‌ایم شهری که این روزها چهره‌‌ای زشت‌تر از همه روزها و دوران‌ها دارد.

به گزارش فریاد جنوب ؛ توپ همه مشکلات را نباید به میدان تنها یک دستگاه و نهاد مثل شهرداری انداخت زیرا همه به خصوص دستگاه‌های خدمات رسان در بد جلوه دادن چهره شهر یاسوج تقصیر دارند.

کنده ‌کاری‌هایی که به امان خدا رها می‌شود و اگر به فکر ترمیم بیفتند به ضعیف‌ترین پیمانکاران واگذار می‌شود که همواره نسبت‌های دوستی و فامیلی و سیاسی داشته‌ا‌ند.

کاش استاندار و مسوولان ارشد استان سری به مناطق مختلف شهر یاسوج می زدند و افتضاح دستگاه‌ها و بی تدبیری مدیران خود را مشاهده می‌کردند که نمونه آن را می توان در خیابان 30 متری شهدای تل زالی مشاهده کرد.

کنده‌کاری که یک ماه به حال خود رها شده و اقدامی روی آن انجام نمی‌شود خیابانی که یکی از پر رفت و آمدترین معایر درون شهری یاسوج است و مردم منطقه و عابران پیاده و رانندگان از این وضعیت به ستوه آمده‌‌اند و از شهر یاسوج به عنوان شهری بی‌صاحب و بی در و پیکر یاد می‌کنند./،فارس

برچسب ها

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
به مناسبت روز جهانی مخابرات

همایش برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد

به مناسبت 27اردیبهشت ماه  روز جهانی مخابرات ،همایش پیاده روی کارکنان مخابرات منطقه کهگیلویه وبویر احمد در شهر یاسوج از حرم مظهر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج برگزار گردید.

یارانه‌بگیران بخوانند/ زمان واریز یارانه جدید دولت مشخص شد + رقم واریزی ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

یارانه‌بگیران بخوانند/ زمان واریز یارانه جدید دولت مشخص شد + رقم واریزی

بهمن سال قبل، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها طی اطلاعیه‌ای از تغییر زمان‌بندی تخصیص یارانه‌های نقدی و غیر نقدی خبر داد که بر اساس آن دریافت‌کنندگان مستمری نهادهای حمایتی و یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به سه دسته تقسیم شدند و واریزی یارانه آنها در سه تاریخ مجزا انجام می‌شود.

چه نقاطی  در شهر یاسوج قابلیت واگذاری اینترنت پرسرعت فیبر نوری( FTTH)دارد ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

چه نقاطی در شهر یاسوج قابلیت واگذاری اینترنت پرسرعت فیبر نوری( FTTH)دارد

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمدبه  نقاطی که در شهریاسوج قابلیت واگذاری FTTH هست ،اشاره کرد وگفت ؛ محله های باهنر،ابوذر،ریحان ،محمودآباد، روبروی بیمارستان شهید جلیل ،کوی مخابرات ، شهادت ، گلستان و شاهد ۲۴و۲۵ مجهزبه فیبر نوری هستند وساکنین محترم این مناطق می توانند از اینترنت پرسرعت فیبر نوری استفاده کنند. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • همشهری

    تاریخ : ۲۱ - شهریور - ۱۳۹۹

    حاکم شهری که مرغابی بود
    بزرگتر کلانتری روحانی چه کرد که این بکنه دلمون رو خون کردید. فقط برید


    پاسخ

  • تامَر

    تاریخ : ۲۱ - شهریور - ۱۳۹۹

    بی در و پیکری در شهر یاسوج موج می زند البته این روند همیشه بوده اما شهرداران قبلی بهتر مدیریت می کردند.اقای مقدم واقعا برای این جایگاه ساخته نشده و سلیقه شهردار بودن را ندارد.در کل شهردار باید منظم و خوش سلیقه .زیبا پسند باشد واز امکانات و اعتبارات موجود استفاده بهینه کند.وتامل با نهادها و ادارات خدمت رسان داشته باشد.شهرداران قبلی هرکدام به نوعی خدمت قابل قبولی ارائه دادند از جمله تعریض خیابان جمهوری.روشنایی معابر.سنگ فرش پیاده روها.پارک سا حالی پارک ولایت فضای سبز بلوار امام حد فاصل هتل آرم تا میدان عدل احداث بلوار عدل و فضای سبز آن تا ابتدای تختی پل ودم و سوم بشار شروع پل چهارم کمربندی انقلاب روکش آسفالت خیابانهای پر تردد وشلوغ تشکیل تیم فوتبال مطرح در کشور.و…..اما آقای مقدم دریغ از یک طرح اساسی وعام المنفعه فقط دوتا المان شهری بدون سنخیت با وضع موجود.واز بین بردن فضای سبز شهر که از شهرداران با ذوق وبا استعداد قبلی با صرف هزینه و زمان هنگفت از خود به یادگار گذاشته بودند .و تبدیل کردن فضای سبز بلوارهای اصلی شهر به بیابان و خاک روبه .البته در این خصوص شورای شهر بخصوص اکبری ودو نفر دیگر که از ایشان حمایت کردند.اقای اصلی اند و باید در انتخابات بعدی جوابشو را از مردم بگیرند


    پاسخ

  • آری براستی که شهر یاسوج الکی پایتخت طبیعت نامگذاری یدک میکشد.آقای استاندار ، شهردار وفرماندار شورای شهر زمستان نیامده
    در خواب زمستانی بسر میبرند .
    این مقوله سر دراز دارد ، نماینده محترم ، در حال مهره چینی جدید
    و بدور از شایسته سالاری نگاه میکند آنهم بعلت قول وقرارها و وعده های زمان انتخابات میباشد که متاسفانه همواره ساری وجاری بوده و
    میباشد .
    سالهاست آبهای سرگردان شهر یاسوج منطقه بلکو را عاصی کرده ،
    بارها نامه دادیم ، زنگ زدیم اما دریغ از جواب !
    آقایان مسئول همیشه در قرنطیه هستند ارباب رجوع که نمیپذیرند !
    زمینهای کشاورزی که هرسالانه بوسیله سیلاب شهر تخریب گشته و بارها آبهای کثیف و فاضلاب شهری به درون خانه های مردم ، وبعضا
    باعث ضرر وزیان شده است بارها سیمای یاسوج فیلمبرداری کرده ولی
    هیچ مسئولی اقدام اساسی بعمل نیاورده است .
    ورودی منطقه بلکو ، فکر اساسی نشده بارها باعث تصادف گردیده ،
    نمیدانیم آیا مسئولان جوابگو هستند ؟! فصل بارندگی نزدیک است
    برای رضای خدا تصمیم صریح وسریع گرفته شود اگر خدا را میشناسید
    اقدام فرمایید .


    پاسخ

  • ناشناس

    تاریخ : ۲۱ - شهریور - ۱۳۹۹

    کاش یه سری به خیابان‌های زیرتل هم میزدن بخصوص فرعی ۶.۷ اون وقت باید اگه درک داشته باشن کلی خجالت بکشن شک ندارم حقوقی که شهردار میگیره حلال نیست


    پاسخ

  • برزو

    تاریخ : ۲۱ - شهریور - ۱۳۹۹

    با این انتصابات جدید،اوضاع خیلی خیلی خرابتر از این که هست،خواهد شد.باید بری تو این ادارات دولتی ،تا واقعا ببینی بی صحابی تو این استان چطور بیداد میکنه


    پاسخ