پایش بازار شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده توسط بازرسان صمت و تعزیرات | کشف ۴۷ فقره تخلف در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده
پایش بازار شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده توسط بازرسان صمت و تعزیرات | کشف ۴۷ فقره تخلف در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده
فـــریاد جنوب | مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در بازدید از ۲۵۰ واحد صنفی در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده تعداد ۴۷ فقره کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب از دهدشت، در راستای اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان از مراکز خدمات رسان و اقامتی، گشت مشترک نظارتی با هدف بررسی سیستم مسافرپذیری، نصب نرخنامه، رعایت حقوق مصرف کنندگان و رعایت مسائل بهداشتی با حضور مدیرکل صمت و معاون بازرسی و نظارت صمت کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره صمت و تعزیرات حکومتی کهگیلویه و دیگر دستگاه های ناظر صبح امروز جمعه از مهمانسراها، هتل ها، واحد‌های اقامتی و دیگر اصناف بازرسی شد.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدیدها در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده جهت نظارت، کنترل بازار و پایش کیفیت خدمات سفر بازرسی‌هایی در مرکز استان سپس در شهرستان دنا و بخش پاتاوه انجام شد.

کریم روزبهان افزود: با توجه به ضرورت کنترل و پایش مستمر بازار و نیز گزارشات دریافتی به سامانه ۱۲۴ جهت نظارت در استان و شهرستان‌ها امروز این نظارت ها در سطح شهرستان های کهگیلویه،چرام ولنده با حضور دستگاه‌های ذیربط انجام شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس بیش از ۲۵۰ واحد صنفی، خدماتی و رفاهی توسط تیم های همراهی کننده مورد بازدید قرار گرفت که طی این بازدیدها، تعداد ۴۷ فقره پرونده تخلف به ارزش ۲میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شوند.

روزبهان خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای انجام گرفته عمده تخلفات صنفی شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و نیز عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بوده است.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب