پخت ۳۰هزار قرص نان برای موکب باب‌الحوائج
پخت ۳۰هزار قرص نان برای موکب باب‌الحوائج

سیدمحمدطلا میری گفت:با اشاره به آمادگی موکب باب‌الحوایج شهرستان لنده برای پذیرایی از زائرین در اربعین حسینی گفت: موکب باب‌الحوایج شهرستان لنده امسال نیز همانند سال‌های گذشته در زمینه خدمات‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در مرز شلمچه خدمات‌رسانی خواهد داشت.   وی افزود: باتوجه‌به همیاری و مشارکت خوب بانوان شهرستان لنده در تولید و […]

سیدمحمدطلا میری گفت:با اشاره به آمادگی موکب باب‌الحوایج شهرستان لنده برای پذیرایی از زائرین در اربعین حسینی گفت: موکب باب‌الحوایج شهرستان لنده امسال نیز همانند سال‌های گذشته در زمینه خدمات‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در مرز شلمچه خدمات‌رسانی خواهد داشت.

 

وی افزود: باتوجه‌به همیاری و مشارکت خوب بانوان شهرستان لنده در تولید و پخت نان محلی امسال نیز با مشارکت بانوان این شهرستان بیش از ۳۰ هزار قرص نان برای پذیرایی از زائرین حرم سیدالشهدا در موکب باب‌الحوایج شهرستان پخت شده است.

 

مسئول ستاد عتبات‌عالیات شهرستان لنده گفت: این نان‌ها در نوبت صبح و شب بین زائرین در موکب توزیع خواهد شد.

 

میری گفت: امسال برابر پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته میزان مشارکت مردم در بحث نذورات و اهدای خوراکی‌ها و آب‌معدنی و سایر ملزومات در موکب به نسبت سال گذشته خیلی بهتر شده است.

 

وی افزود: خدمات‌رسانی موکب باب‌الحوایج به زائرین در مرز شلمچه از ۳ شهریور تا ۱۵ شهریورماه خواهد بود که امیدواریم امسال نیز شاهد خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به زائرین سیدالشهدا (ع) باشیم.

.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب/صبح زاگرس