پرداخت هزینه‌های غیر ضروری توسط مردم روستای سادات امام‌زاده(ع) بابت کرایه کودشیمیایی
پرداخت هزینه‌های غیر ضروری توسط مردم روستای سادات امام‌زاده(ع) بابت کرایه کودشیمیایی
رئیس شورای اسلامی روستای مرکزی سادات امام‌زاده علی(ع) بیان داشت: سال‌های قبل کودشیمیایی مورد نیاز مردم در منطقه قبل از حمل به سرفاریاب در روستای سادات تخلیه می‌شد و لذا دو کرائه رفت و برگشت از سادات به سرفاریاب و بالعکس را مردم متحمل نمی‌شدند

بهزاد خرمگاه رئیس شورای اسلامی روستای مرکزی سادات امام‌زاده علی(ع) در این خصوص گفت: کشاورزان و باغ‌داران روستا‌های سادات امام‌زاده علی(ع) براساس بی تدبیری مسئولین ذی‌ربط مجبور به پرداخت کرایه غیر ضروری بابت کودشیمیایی شدند.

فریادجنوبfaryadejonoob.ir

خرمگاه اظهار داشت: ماشین حمل کودشیمیایی از روستای سادات امام‌زاده علی(ع) عبور می‌کند و با مسافت طولانی به شهر سرفاریاب حمل می‌نماید، کشاورزان مجبور هستند همین مسافت را از سرفاریاب به روستای سادات کرایه بپردازند تا کود شیمیایی برگشت داده شود.

رئیس شورای اسلامی روستای مرکزی سادات امام‌زاده علی(ع) بیان داشت: سال‌های قبل کودشیمیایی مورد نیاز مردم در منطقه قبل از حمل به سرفاریاب در روستای سادات تخلیه می‌شد و لذا دو کرائه رفت و برگشت از سادات به سرفاریاب و بالعکس را مردم متحمل نمی‌شدند.

بهزاد خرمگاه در پایان ضمن اظهار گلایمندی مردم و همچنین نگرانی از پرداخت مازاد بر کرایه معمول توسط مردم بی‌بضاعت این روستاها از مسئولین امر بویژه مدیران محترم استانی خواست تا به داد مردم روستاهای محروم سادات امام‌زاده علی(ع) برسند.