پلمب ۱۱۵ واحد صنفی متخلف کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد
پلمب ۱۱۵ واحد صنفی متخلف کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد
رئيس دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي، درماني کهگيلويه و بويراحمد گفت: ابتداي امسال تاکنون ۱۱۵ واحد صنفي متخلف کرونايي در اين استان شناسايي و پلمب شده است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب:پرویز یزدان‌پناه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پس از انجام سه هزار مورد بازرسی از صنوف کهگیلویه و بویراحمد در این مدت ۲۴۷ واحد صنفی متخلف کرونایی شناسایی شد.

وی افزود: ۱۱۵ مورد از این ۲۴۷ واحد صنفی متخلف شناسایی شده در کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد و ۱۳۲ واحد نیز اخطار قضایی دریافت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهمترین تخلف های ثبت شده برای این ۲۴۷ واحد صنفی مورد بازدید استان شامل رعایت نشدن بهداشت فردی، استفاده نشدن از ماسک بین خدمت گیرندگان، حفظ نشدن فاصله گذاری اجتماعی و نبود تهویه مناسب است.

یزدان‌پناه عنوان کرد: تجمع ها در شهرستان دنا روند افزایشی دارد و دیگر شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد نیز به نسبت بهتر است.

وی ابراز داشت: شهرستان بویراحمد از وضعیت کرونایی قرمز خارج و به نارنجی تبدیل شده اما وضعیت کرونایی شهرستان های کهگیلویه و باشت همچنان قرمز است.