“پلنگ” ۱۳ گوسفند مرد لنده ای را دَرید
“پلنگ” ۱۳ گوسفند مرد لنده ای را دَرید

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ،محسن معماری در خصوص حمله یک قلاده پلنگ در منطقه آب کالوکی دلی مهرجان در بخش موگرمون گفت: در پی گزارش یکی از دامداران منطقه آب کالوکی واقع در دلی مهرجان بخش موگرمون در شهرستان لنده مبنی بر حمله پلنگ به گله خود و ارائه گزارش به بخشداری و […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ،محسن معماری در خصوص حمله یک قلاده پلنگ در منطقه آب کالوکی دلی مهرجان در بخش موگرمون گفت: در پی گزارش یکی از دامداران منطقه آب کالوکی واقع در دلی مهرجان بخش موگرمون در شهرستان لنده مبنی بر حمله پلنگ به گله خود و ارائه گزارش به بخشداری و کلانتری بخش موگرمون این موضوع مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت.

 

بخشدار موگرمون گفت: در این حمله ۱۳راس از بزغاله های این دامدار متاسفانه تلف شدند و هیچ گونه خسارت جانی به دامدار وارد نشده است.

 

وی افزود: باتوجه به اینکه تنها دارایی این دامدار همین بزغاله ها و تعدادی گوسفند است انتظار داریم که محیط زیست نسبت به تامین خسارت مالی وارد شده حمایت های لازم را داشته باشد.

 

معماری گفت: متاسفانه مناطق حفاظت شده در بخش موگرمون فاقد قرق بان و محیط بان می باشند که انتظار داریم اداره محیط زیست نسبت به این مهم اقدام نماید.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب