پل چهارم بشار 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
پل چهارم بشار 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری یاسوج گفت: عملیات ساخت پایه های پل چهارم بشار به پایان رسید . به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل از ایسنا سالم نوروزی در رابطه با جزئیات این پروژه افزود: عملیات اجرایی پل چهارم بشار پس از وقفه طولانی و تعطیلی یکساله از زمان شهردار جدید  یاسوج مجددا از […]

سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری یاسوج گفت: عملیات ساخت پایه های پل چهارم بشار به پایان رسید .

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل از ایسنا سالم نوروزی در رابطه با جزئیات این پروژه افزود: عملیات اجرایی پل چهارم بشار پس از وقفه طولانی و تعطیلی یکساله از زمان شهردار جدید  یاسوج مجددا از سر گرفته شد و عملیات ساخت پایه های پل تمام شده است .

وی اظهارکرد: در حال حاضر عرشه پل در کارگاه مجهزی در شهر قزوین در حال ساخت است و میزان پیشرفت فیزیکی پل چهارم قریب به 80 درصد است و با اتمام ساخت عرشه و نصب آن تکمیل می شود .

سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: عملیات اتصال بلوار رجاء به پل چهارم نیز در قالب 25 درصد به پیمانکار ابلاغ شده است و کار از سوی پیمانکار آغاز شده است .

نوروزی با اشاره به نشست مشترک شهردار، رئیس و نائب رئیس شورای شهر با پیمانکار و مشاور پروژه بیان کرد: خوشبختانه همت و همدلی خوبی برای اجرای این پروژه مهم شهری وجود دارد و تصمیمات خوبی در این نشست گرفته شد .

وی با اشاره به فاز دوم پروژه و اتصال آن به جاده سروک، ادامه داد: برای ادامه مسیر گزینه هایی در دست اقدام است که با هماهنگی مشاور طرح و دفتر فنی استان و تصویب طرح، فاز دوم پروزه نیز بزودی شروع خواهد شد . با تحقق این پروژه، بخشی از مشکلات ترافیکی شهر یاسوج حل می شود.