پیام تبریک”محمد بهرامی”به مناسبت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
پیام تبریک”محمد بهرامی”به مناسبت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
اینجانب این ایام مبارک را خدمت تمامی هم میهنان عزیز ،خصوصا اهالی شریف استان کهگیلویه و بویراحمد که از پیش قراولان این انقلاب شکوهمند بوده اند تبریک عرض میکنم.

فریاد جنوب؛در پی فرا رسیدن چهل وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ،محمد بهرامی فعال شاخص سیاسی استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی سالگرد پیروزی انلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

دهه مبارک فجر، تبلور شکوه و عظمت نهضتی دینی و مردمی است.
انقلابی که پرده های ظلم و جور حاکمان مستبد را کنار زد تا در بهمن ماه ۱۳۵۷ مطلع زیبای پیروزی ملتی آزاده و حق طلب باشد. این انقلاب شکوهمند باعث بروز تحولاتی عظیم در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی کشور شده است.

ایران اسلامی پس از گذر از فراز و نشیب های بسیار و به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی را فتح کرده است.

خداوند را شاکریم که امروزه نام بلند آوازه ایران در اذهان جهانیان تداعی  کننده  کشوری است که سرچشمه تحول و تعالی در منطقه بوده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌ خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

اینجانب این ایام مبارک  و چهل وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را خدمت تمامی هم میهنان عزیز ،خصوصا اهالی شریف استان کهگیلویه و بویراحمد که از پیش قراولان این انقلاب شکوهمند بوده اند تبریک عرض میکنم.