پیام تبریک دکتر محمد بهرامی به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد
پیام تبریک دکتر محمد بهرامی به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد
فربادجنوب ،دکترمحمد بهرامی : بنده این انتصاب شایسته و تخصصی را به جنابعالی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم به مدد تجربه و  تدبیری که در عقبه ی مدیریتی شماهست ،حال حوزه سلامت و در پی آن احوال مردم شریفمان روز به روز خوبتر و دردهایشان درمان گردد .

در پی انتصاب جناب آقای دکتر سعید جاودان سیرت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد، دکتر محمد بهرامی عضو هیئت علمی دانشگاه وفعال شاخص سیاسی استان پیام تبریکی در اختیار این پایگاه خبری قرار داده که عینا منتشر می شود.

برادر ارجمند ؛
جناب آقای دکتر سعید جاودان سیرت ؛
بی گمان  سلامتی هدیه بزرگ الهی به انسانها و از واژه گان درشت زندگیست که روزانه درجملات و افکار و احوال ما جریان دارد .

از یک سلام ساده ( که نوعی آرزوی سلامتی ست ) تا دغدغه هایی که برای بیمار و بیماری خود و اطرافیانمان داریم .

حوزه سلامت حوزه اهدای زندگی و حال خوش زندگی و امید به مردم است ،حوزه ای حساس و گسترده و پر اهمیت که اکنون مدیریت آن به شما رسیده است .

بنده این انتصاب شایسته و تخصصی را به جنابعالی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم به  مدد تجربه و  تدبیری که در عقبه ی مدیریتی شماهست ،حال حوزه سلامت و در پی آن احوال مردم شریفمان روز به روز خوبتر و دردهایشان درمان گردد .

به احترام سلامت و حال خوش مردم برای شما و تمامی پرسنل حوزه سلامت و درمان آرزوی توفیق و سربلندی دارم .

همچنین به برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر غلام نژادخداقوت و خسته نباشید می گویم، امیدوارم در سلامت کامل باشید و در مسیر زندگی و ادامه کار در حوزه بهداشت و درمان و خدمت به مردم موفق و پیروز باشند .

در پایان سلامی از جنس سلامتی برای کادر درمان و بهداشت و مردم نجیبم می فرستم
سلام بر ایران و بر آنان که دردی را درمان میکنند .