پیام تبریک دکتر محمد بهرامی به مناسبت روز ملی خلیج فارس
پیام تبریک دکتر محمد بهرامی به مناسبت روز ملی خلیج فارس
فریاد جنوب : خلیج فارس ذخیرگاه بزرگ نعمت های الهی است که آب دارد ، نفت دارد ، ماهی و میگو و مروارید دارد . جزیره و ساحل خوش نشین دارد . میزبان پرندگان خسته سفرهاست و مهمتر از همه اینها خلیج فارس حلقه وصل دارد و سمفونی اتحاد و آهنگ ای ایران دارد

فریادجنوب :دکتر محمد بهرامی به مناسبت روز ملی خلیج فارس   پیام تبریکی صادرکه عینا منتشر می شود

ای ایران ای مرز پرگهر

روز دهم اردیبهشت ، روز ملی خلیج فارس را به همه هم وطنان عزیز و آنان که دریای پارس ، این آبراه با شکوه ایران را هم چون خون در رگهای خود میدانند ، تبریک عرض می نمایم .

روز خلیج فارس یک روز بزرگ *ملی* است . روز اشتراک همه ی ایرانیان است . روزی است که همه ی عاشقان این آب و خاک می توانند در هر نقطه ای از این جهان پهناور باشند ، رو به خلیج فارس بایستند ، دست بر روی قلبشان بگذارند و همدل و هم جان و هم نوا با هم و یکصدا نغمه سرایی کنند و بخوانند ؛

《 زنده باد خلیج تا همیشه فارس》

امروز روزی است که بیشتر از همیشه به اشتراکات هم نیاز داریم تا در پناه این وجوح مشترک ، از گردنه های سخت عبور کنیم . خلیج فارس مرز به راستی پر گهر و نعمت ماست که متعلق به همه ایرانیان است . اینجا و امروز ها ، چپ و راست ، علیا و سفلا ، شمال و جنوب ، قوم ها و قبیله ها و رنگها و مقام ها تفاوتی نمی کنند .امروز روز تمام ایران است . آخرین قطره خلیج فارس در مرز ، قطره خون هر ایرانیست . امروز جوشش عشق و افتخار است .

خلیج فارس ذخیرگاه بزرگ نعمت های الهی است که آب دارد ، نفت دارد ، ماهی و میگو و مروارید دارد . جزیره و ساحل خوش نشین دارد . میزبان پرندگان خسته سفرهاست و مهمتر از همه اینها خلیج فارس حلقه وصل دارد و سمفونی اتحاد و آهنگ ای ایران دارد .

خلیج فارس آب ماست ، خاک ماست ، وطن ماست . خلیج فارس تا همیشه مال ماست .

اگر سربه سر تن به کشتن دهیم
از آن به که کشور به دشمن دهیم

محمد بهرامی
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱