پیام تبریک دکتر محمد بهرامی در پی انتصاب فرزندان استان در مسئولیت های کشوری /  پله پله تا پایتخت ؛
پیام تبریک دکتر محمد بهرامی در پی انتصاب فرزندان استان در مسئولیت های کشوری /  پله پله تا پایتخت ؛
فریادجنوب :این روزها خرسندیم که شاهد اعتماد دولت مردان و مسئولین به فرزندان شایسته ی استان هستیم . شایستگانی که به حق دیده شدند تا بخشی از برنامه های حکومت و دولت را برعهده بگیرند تا به مدد تجربه و آگاهی و استعداد ذاتی خویش ، سنگ مانعی از روی زمین بردارند و به جایش درختی بنشانند

فریادجنوب :دکتر محمد بهرامی فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو هیئت علمی دانشگاه درپیامی  انتصاب فرزندان استان  رادر مسئولیت های مهم کشوری  تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

از ان زمان که چراغ های رابطه برای دیدن پتانسیل ها و استعدادها و ظرفیت های ناب استان زاگرس نشین کهگلویه و بویراحمد – این بهشت پنهان – روشن شدند ، دیدیم که روز به روز نشان پشت نشان بر پیشانی مردان و زنان این دیار به افتخار و غرور نشست . نشان هایی رنگارنگ و متنوع از جنس ؛ علم و عمل ؛ از حوزه مدرسه و دانشگاه ، از ورزش ، از حوزه هنر و فرهنگ تا مدیران شایسته و لایقی که گام به گام با خلاقیت و پشتکار و تعهد و شوق به وطن ، در خدمت به ملت خود را اثبات کردند .

بی تردید شرط پیشرفت و کامیابی یک سرزمین در بهره گیری عادلانه از ظرفیت ها و توانمدی های ان سرزمین است ؛ بدون تعصب جغرافیایی و جناحی .

این روزها خرسندیم که شاهد اعتماد دولت مردان و مسئولین به فرزندان شایسته ی استان هستیم . شایستگانی که به حق دیده شدند تا بخشی از برنامه های حکومت و دولت را برعهده بگیرند تا به مدد تجربه و آگاهی و استعداد ذاتی خویش ، سنگ مانعی از روی زمین بردارند و به جایش درختی بنشانند .

بدین منظور و از سر خوشحالی و افتخار این انتصاب ها را به فرزندان لایق و کاردان هم استانی مان که به ویژه در این مدت به آنان اعتماد شده است و در جایگاه بالاتری مسئولیت گرفتند ، تبریک عرض می نمایم .
امیدوارم با تخصص و تعهدی که دارند نشانی از درایت و کفایت از خود برجای گذارند تا درهای اعتماد به جوانان و شایستگان این استان در آینده بیشتر از پیش گشوده شود و شما عزیزان سندی و شاهدی بر قابلیت های کم نظیر این دیار باشید . به هوش باشید که جوانانتان امید دارند که جا پای شما بزرگان بگزارند و دیگران مترصد قضاوت نشسته اند ، پس با اقتدار و درایت و نیت خیر ، استوار گام بردارید . نشان گامهای شما بلیط پرواز جوانی دیگر از این دیار به سمت بلندی هاست .

همچنین از آنان که با نگاه دقیق تر و عمیق تری به ظرفیتهای استانمان تمرکز کردند و شما سزاواران پیشرفت و ترقی را برای جایگاههای مهم کشوری انتخاب کردند تشکر و قدردانی میکنم . بی شک نگاهی زیباتر از نگاه همه شمول و منصفانه وجود ندارد .

پاینده باد ایران و ایرانی

محمد بهرامی
۱۹ مهرماه ۱۴۰۰