پیام تبریک رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی
پیام تبریک رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی
فـــریاد جنوب | سید زاهد کشاورز رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

در متن پیام سید زاهد کشاورز آمده است؛

دهه‌ی فجر، آن آیینه‌یی است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.
امام خامنه ای (مدظله العالی)

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش تو می رسد. گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره برای هشدار و تذکر و بیداری.

بهمن که از راه می رسد، شهیدان پیمان نامه خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله ها امام مهربان بود و سایبان لحظه ها، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است.

هر بهمن امام است که دوباره بر بال ملائک به دیدارمان می آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر می نماید. آری دهه فجری دیگر از راه رسید. دهه فجری که یادآور یاد و خاطره ابرمردی چون خمینی کبیر (رحمت الله علیه) است که تا ابد نام بلندش بر جریده زرین تاریخ و در قلب ملت قهرمان ایران و تمامی آزادی خواهان جهان ثبت و ضبط شده و انقلابی که برگرفته از قیام عاشوراست و ریشه در همان عقاید عاشورایی‌ دارد، تنها یک رخداد تاریخی نیست بلکه یک حادثه ریشه‌دار فرهنگی و عقیدتی است و هر سال که می‌گذرد با وجود توطئه و تلاش دشمنان برای منزوی کردن آن تازه‌تر و کاراتر می‌شود.

اینک و در چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، دوران دفاع مقدس، شهدای سلامت و شهدای حریم حرم آل الله بویژه سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان و مردم ولایتمدار و انقلابی به ویژه هنرمندان شهرستان کهگیلویه تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تاکید برای عملی کردن منویات امام خامنه ای (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، امید آن داریم که با تبیین ابعاد مختلف انقلاب برای جوانان و نسل‌های نو با بهره گیری از ظرفیت‌های مجازی و شیوه‌های خلاقانه گام برداریم.

وعده دیدار: جمعه ۲۲ بهمن ماه همگام با مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان کهگیلویه و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را سر خواهیم داد.

 

سید زاهــــد کشاورز

رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه

  • منبع خبر : فریاد جنوب