پیام تبریک رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان
پیام تبریک رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان
فـــریاد جنوب | سید زاهد کشاورز رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو شمسی، عید نوروز و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سید زاهد کشاورز رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه با صدور پیامی فرارسیدن سال نو شمسی، عید نوروز و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

در متن پیام سید زاهد کشاورز آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم، یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

سال نو شمسی که در تقارن با رمضان المبارک، بهار دل ها و ضیافت الهی قرار گرفته، مشترکاتی از جمله تحول، دگرگونی، خانه تکانی و زدودن گرد و غبار با هم دارند. ان شاء الله همچون فصل بهار که با تحولات طبیعی، خانه‌تکانی و زدودن گرد و غبار نو و زنده می‌شود و شادابی، نشاط و سرسبزی را به ما نشان می دهد، قلوبِ ما هم به برکت ماه رمضان، خواندن نماز و قرآن، راز و نیاز، روزه داری، شب زنده داری و دستگیری مستمندان نو و زنده بشود و شادابی، نشاط و سرسبزی را برای ما به ارمغان بیاورد.

سال ۱۴۰۱ با تمامی فراز و نشیب‌هایی که داشت سالی پر از شیرینی و تلخی بود که امیدوارم در سال جدید با توجه به فرمان رهبر عزیزمان به‌خصوص در مهار تورم، رشد تولید و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم عزیز ایران اسلامی به سهم خود یاریگر دولت باشیم و همانند گذشته که با تلاش مجاهدانه بسیجیان و پاسداران موفقیت های خوبی در عرصه محرومیت زدایی داشتین، بتوانیم بیش از پیش در خدمت مردم عزیز و به‌خصوص محرومین باشیم و چهره محرومیت را از شهرستان کهگیلویه بزداییم.

اینجانب عید نوروز را که با عطر بهار دل‌ها و قرآن معطر شده، به تمامی هنرمندان عزیز و بسیجی شهرستان کهگیلویه، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان کهگیلویه تبریک می گویم و سالی پر از خیر، برکت و سلامتی همراه با موفقیت و بهروزی از خداوند متعال مسئلت می نمایم و امیدوارم دعای خیر حضرت امام عصر(روحی له الفداه) و نائب ایشان حضرت امام خامنه‌ای عزیز شامل همه ما باشد.

سید زاهد کشاورز

رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه

  • منبع خبر : فریاد جنوب