پیام تبریک رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی
پیام تبریک رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی
فـــریاد جنوب | سید زاهد کشاورز رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در پیامی فرارسیدن ۱۲ فروردین سالروز تبلور مردم سالاری دینی و استقرار حکومت الهی در ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در پیامی ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی، یوم الله ۱۲ فروردین را سالروز تبلور مردم سالاری دینی و استقرار حکومت الهی در ایران عنوان کرد.

در متن پیام سید زاهد کشاورز به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی آمده است:

یوم الله ۱۲ فروردین، سالروز تبلور مردم سالاری دینی و استقرار حکومت الهی در ایران است. وقتی ایران، یکدل و یکپارچه با فریادی رسا به جمهوری اسلامی “آری” گفت و نهال نوپای انقلاب به بلوغ و شکوفایی رسید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستقر و تثبت شد.

۱۲ فروردین روز تحقق آرمان های بلند مردم بود؛ مردمی که در راه انقلاب اسلامی، زندان ها، تبعیدها، شکنجه ها، سختی ها و محرومیت های زیادی کشیدند و شهادت بهترین فرزندان خود را دیدند، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در یک همه پرسی تاریخی، برای تحقق آرمان های والای شهیدان، به استقرار جمهوری اسلامی، رأی دادند.

حاصل این انتخاب، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی است که با عزمی راسخ تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب به سمت آینده‌ای روشن گام بر می‌دارد.

اینجانب این یوم الله جاودانه، روز جمهوری اسلامی را به مردم شریف کهگیلویه و اصحاب فرهنگ و هنر تبریک عرض میکنم و موفقیت همگان را در سال “رشد تولید و مهار تورم” و در راستای آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سید زاهد کشاورز
رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه