پیام تبریک رئیس سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک رئیس سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی رئیس سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز خبرنگار را به تمامی زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی رئیس سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز خبرنگار را به تمامی زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

در متن پیام سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی آمده است:

“نون والقلم مایسطرون”

۱۷مرداد روز خبرنگار روز تلاشگرانی است که در عرصه خبر و اطلاع رسانی و صیانت از حقوق شهروندی سهمی ارزنده دارند. خبرنگاران، این سفیران صادق و راویان صدیق همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی، اهتمام می‌ورزند.

خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

اینجانب روزخبرنگار، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی را به اصحاب محترم رسانه و قلم که بسان جهادگرانی در راه خدا هستند و هر آینه به صداقت و عدالت قلم و بیانشان شگفتی خلق می‌کنند و پیشتازان و پیش روندگان عرصه آگاهی بخشی در جامعه هستند، تبریک عرض نموده و برای شما عزیزان موفقیت و سربلندی در انجام وظایف خطیرتان را از خداوند منان آرزومندم.

سرهنگ پاسدار جمشیدی
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد

  • منبع خبر : فریاد جنوب