پیام تبریک روز پاسدار توسط معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
پیام تبریک روز پاسدار توسط معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
فریادجنوب : ضمن تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه و گرامیداشت یاد همه پاسداران شهید بویژه سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی، ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی و مدافعان امنیت ایران عزیز تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را در ظل توجهات حضرت ولی‌ عصر(عج) و پیروی از تدابیر حکیمانه و راهگشای فرمانده معظم کل قوا مسئلت دارم.

به گزارش فریادجنوب ،سیده فریبا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمدبه مناسبت اعیادشعبانیه وولادت امام حسین(ع) وروز پاسدار پیام تبریکی صادر که عینا منتشر می گردد.

بسم الله الرحمن الرحیم

امام حسین (ع): بپرهیز از انجام کارهایی که نیاز به عذرخواهی دارد؛ زیرا مؤمن کار بد انجام نمی دهد و به عذرخواهی هم نیاز پیدا نمی کند. امّا منافق همواره بدی می کند و عذر می خواهد.
روز میلاد امام حسین(ع)بزرگ پاسدار اسلام، فرصتی است برای پاسداری نام پاسدار، پاسدار یعنی روییدن و بالیدن و مردانه مردن در مکتب امام حسین(ع)، چرا که تنها عمل، ایمان را گواهی می دهد.
ضمن تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه و گرامیداشت یاد همه پاسداران شهید بویژه سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی، ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی و مدافعان امنیت ایران عزیز تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را در ظل توجهات حضرت ولی‌ عصر(عج) و پیروی از تدابیر حکیمانه و راهگشای فرمانده معظم کل قوا مسئلت دارم.

بااحترام
سیده فریبا حسینی
معاون تربیت بدنی و سلامت
آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد