پیام تبریک روشنفکر به بانوی المپیکی، پریسا جهانفکریان/ افتخاری دیگر برای دنانشینان سرافراز
پیام تبریک روشنفکر به بانوی المپیکی، پریسا جهانفکریان/ افتخاری دیگر برای دنانشینان سرافراز
مهدی روشنفکر نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در پی کسب سهمیه المپیک توسط پریسا جهانفکریان بانوی هم استانی، اقدام به صدور پیام تبریک و تهنیت کرد.

در متن این پیام آمده است:

 

بسمه‌تعالی

 

خبر مسرت‌بخش و اُمیدآفرین کسب سهمیه مسابقات المپیک توسط یکی از فرزندان سخت‌کوش دنا، بانوی غرور آفرینِ دیار برف و آفتاب، سرکار خانم پریسا جهانفکریان باعث خوشحالی و افتخار اینجانب گردید. ماه‌های اخیر ورزشکاران و پهلوانان دیارمان خوش درخشیدند و بارها دل‌ مردم این استان را شاد کردند. این بار نوبت به بانویی از بانوان عزیز دیارمان رسید تا افتخاری تاریخی و ماندگار به ارمغان بیاورد.

 

هرچند حواشی و اخبار مطرح شده که امکان حضور ایشان در آوردگاه بزرگ المپیک را با چالش مواجه کرده بود باعث نگرانی و حسرت شد، اما اکنون پس از قطعی شدن حضور تاریخی سرکار خانم جهانفکریان در المپیک، یقین دارم با همت و جدیت این شیر بانویِ دنا زاده، دیار سرافرازمان غرق در غرور، خوشحالی و خودباوری خواهد شد. ارزش این افتخار بسیار زیاد است و اینجانب لازم می‌دانم ضمن عرض خدا قوت و تبریک به این بانوی قهرمان، صمیمانه و با افتخار این دستاورد بزرگ و غرور آفرین را به مردم ایران و به ویژه بانوان نجیب این سرزمین، مردم استان، جامعه ورزشکاران به ویژه مربیان ایشان و خانواده محترم جهانفکریان تبریک و شادباش عرض بکنم.

 

ضمن اینکه از مسئولان مربوطه انتظار فراهم کردن زمینه برای موفقیت‌های آتی این بانوی قهرمان را دارم، از درگاه خداوند بزرگ سلامتی، توفیق و پیروزی‌های بیشتری برای این بانوی محترم و سایر ورزشکاران هم‌استانی مسألت می‌نمایم و امیدوارم که این خواهر گرامی و افتخار آفرین‌مان، با همت فولادین خود در آوردگاه بزرگ المپیک بر وزنه‌های آهنین غلبه کنند و برای ملت عزیز ایران شادی آفرین باشند.

 

مهدی روشنفکر

نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی