پیام تبریک رییس بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت عید غدیر خم و محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم
پیام تبریک رییس بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت عید غدیر خم و محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم
سیدزاهد کشاورز رئیس بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه در پیامی علاوه بر تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، اقدام دین‌ستیزانه دشمنان اسلام و هتک حرمت به کتاب قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سیدزاهد کشاورز رئیس بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه در پیامی علاوه بر تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، اقدام دین‌ستیزانه دشمنان اسلام و هتک حرمت به کتاب قرآن کریم را محکوم کرد.

در متن پیام سید زاهد کشاورز آمده است:

باسمه تعالی
منْ کنْت موْلاه، فهذا علىٌّ موْلاه

غدیرخم، نقطه عطف ژرف اندیشی پیامبر خاتم (ص) برای قوام جامعه نوپا و نهال دیانتی بود که جامعه مسلمان آن روز را دعوت به عقلانیت، اعتدال و پویایی کرد. روز غدیر، راه رسیدن به سعادت و تکمیل دین و چگونه زیستن را معنا داد.

بی تردید واقعه غدیرخم، آغازی دیگر برای نوشیدن از چشمه زلال راستی، پاکدستی و انسانیت است که درست پس از مناسک حج، عیار تهذیب نفس سنجیده شد.

اینجانب فرا رسیدن عید سعید غدیرخم فرخنده سال روز انتخاب سرچشمه علم و تجسم عینی عدالت، عید پیمان مستحکم نبوت و امامت و جوشش چشمه گوارای ولایت را به همه هنرمندان بسیجی و مردم ولایتمدار شهرستان کهگیلویه تبریک گفته و امیدوارم واقعه عظیم غدیر همواره سرلوحه امورات فکری و معنوی مان قرار بگیرد.

قرآن کلام خدا، کتاب آسمانی تمامی مسلمانان جهان اسلام و سرچشمه نور و رحمت الهی است است که به وسیله جبرئیل به حضرت محمد(ص)، وحی شد.

اقدام هنجارشکنانه دشمنان در هتک حرمت به دین مبین اسلام و مقدسات آن در کشورهای غربی به ویژه سوئد تازگی ندارد و این اقدام دین‌ستیزانه دشمنان ناشی از گسترش روزافزون دین اسلام در سراسر دنیا و استیصال و درماندگی در مقابل این نور الهی است.

این اقدام غیرانسانی کشور سوئد با وجود حمایت برخی از جنایتکاران جهانی، مورد تأیید هیچ انسان آزاده و هیچ یکی از جوامع منادی صلح و امنیت جهانی نیست و نباید در مقابل چنین اقداماتی سکوت کنیم.

اقدام بی‌شرمانه کشور سوئد در هتک حرمت به کتاب آسمانی، موجب ناراحتی و غم و اندوه مسلمانان جهان اسلام شده است.

بسیج هنرمندان کهگیلویه، اقدام هتاکانه و توهین به کتاب مقدس قرآن را به شدت محکوم کرده و اعلام می‌کند که نور قرآن هیچ زمانی در دل‌های بشری کم نشده بلکه زمینه اتحاد و وحدت مسلمین عالم را به ویژه در ایام مبارک حج فراهم کرده است تا جایی که امروز علاوه بر اعتراض مسلمانان تمام دنیا نسبت به این اقدام حتی اعتراض پیروان سایر ادیان الهی را نیز شاهد هستیم.

  • منبع خبر : فریاد جنوب