پیام تبریک سردار هاشمی پور در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در رقابت های جهانی
پیام تبریک سردار هاشمی پور در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در رقابت های جهانی
در متن پیام سردار هاشمی پور آمده است: ضمن مسرت از این قهرمانی، لازم می‌دانیم موفقیت فرزندان جوان کشورم را به ملت، فدراسیون فوتبال، کادر فنی و تمامی بازیکنان بویژه جوان خوش نقش کهگیلویۀ بزرگ، سید اسماعیل دژه تبریک عرض کنم.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، مهندس عدل هاشمی پور نماینده سابق شهرستان‌‌های چهارگانه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی برزیل، پیام تبریکی صادر کرد.

در متن پیام سردار عدل هاشمی پور آمده است؛

بنام خدا
قهرمانی تیم فوتسال ناشنوایان جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی برزیل که با درخشش ستارۀ نام آشنای فوتسال جهان، سید اسماعیل دژه بدست آمد، دل مردم را شاد و برگ زرینی از استعدادهای بی‌نظیر کشورمان را در میدانی جهانی عرضه نمودند.

همواره بر این باور بودم که اگر مرزبندیهای سیاسی و رفتارهای چندگانه برخی از مسئولان نباشد، فرزندان این سرزمین می توانند در هر میدانی که قرار باشد استعدادها و نبوغ فکری و نقش آفرینی شان را به منصۀ ظهور برسانند، سکوهای ورزشی، علمی و صنعتی را تسخیر و هر حریفی را به تسلیم و تعظیم وادار می کنند.

امروز که ناشنوایان جوان کشورمان با بهره مندی از توان فنی و دانش تخصصی مربیان ایرانی بر بلندترین سکوی قهرمانی فوتسال جهان ایستادند و زبانِ ورزش قهرمانی و باور به نوجوانان و جوانان میهن عزیزمان شدند، باید همگان بر این اسطورهای تاریخ ساز، افتخار کنند و تمامی تمهیدات، زیرساخت ها و تکنولوزیهای روز دنیا را برای استمرار و گسترش روح ورزش در جای جای این کهن تمدن، بکار گیرند.

ضمن مسرت از این قهرمانی، لازم می‌دانیم موفقیت فرزندان جوان کشورم را به ملت، فدراسیون فوتبال، کادر فنی و تمامی بازیکنان بویژه جوان خوش نقش کهگیلویۀ بزرگ، سید اسماعیل دژه تبریک عرض کنم.

امیدوارم این پیروزیها و کسب این افتخارات همچنان استمرار داشته و آنگونه که دل ملت را شاد کردند، دلشان شاد و بر این توفیقات پایدار بمانند.

عدل هاشمی پور
۲۸/ابان/۱۴٠۲