پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار
پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به مناسبت خجسته میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسمه تعالی هنر مراقبت، نگهداری و پرستاری موهبتی است از سوی خداوند که آن را در روح مردان و زنان […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به مناسبت خجسته میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

هنر مراقبت، نگهداری و پرستاری موهبتی است از سوی خداوند که آن را در روح مردان و زنان شایسته به ودیعه گذاشته است. پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه هنری است متعالی که در آن هنرمند، آلام بیمار را مرهم می نهد و زخم های جسم و روح بیمار را التیام می بخشد.

بدون تردید تلاش و تعهد همه‌ جانبه پرستاران گرامی در خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان به خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد و دعای خیر التیام یافتگان بدرقه دست‌های پرتوان آنهاست.

اینجانب خجسته میلاد با سعادت پرستار عاطفه ها و اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به یکایک پرستاران، مدافعان سلامت و منادیان انسانیت بویژه همکاران پرتلاش و گرانقدر شاغل در عرصه پرستاری بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان کهگیلویه تبریک و تهنیت عرض نموده، ایامی سرشار از سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

دکتر سید منصور تقوی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب