پیام تبریک سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت هفته وحدت
پیام تبریک سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت هفته وحدت
اينجانب فرا رسيدن ولادت خجسته ختم المرسلين ، رحمه للعالمين و پيام آور عزت ، رحمت و سعادت كل بشر حضرت محمد مصطفي ( ص ) و میلاد ششمین اختر تابناک ولایت امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت كه چتري است براي رحمت خداوند بر سر امت اسلام و زداينده كينه ها ، كدورت ها و خود خواهي ها را به همه امت اسلامي به ويژه مردم شريف استان كهگیلویه و بویراحمد ، خصوصاً همكاران ارجمند مخابرات منطقه  و خانواده مكرمشان تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.

بسم الله الرحمن الرحیم
و اعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا : همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و پراکنده نشوید
( سوره آل عمران – آیه ۱۰۳ )

بانگ ملکوتی (( ‌اشهد ان محمد رسول الله )) که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است ، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد .
ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است .
خداوند بلند مرتبه را شاکریم که در استان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد جلوه با شکوه وحدت و یکپارچگی مسلمین به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می نمایند .
اینجانب فرا رسیدن ولادت خجسته ختم المرسلین ، رحمه للعالمین و پیام آور عزت ، رحمت و سعادت کل بشر حضرت محمد مصطفی ( ص ) و میلاد ششمین اختر تابناک ولایت امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت که چتری است برای رحمت خداوند بر سر امت اسلام و زداینده کینه ها ، کدورت ها و خود خواهی ها را به همه امت اسلامی به ویژه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد ، خصوصاً همکاران ارجمند مخابرات منطقه  و خانواده مکرمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

  • نویسنده : سید داود موسوی منش
  • منبع خبر : فریادجنوب