پیام تبریک سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت ۲۲ بهمن
پیام تبریک سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت ۲۲ بهمن
اکنون که چهل و سومین بهار آزادی را جشن می گیریم ، گام دوم این انقلاب را با رهبری مجاهدانه مقام معظم رهبری با هدف دستیابی به توسعه همه جانبه کشور و با همت بلند همه اقشار میهن عزیزمان پیش می بریم، باشد که با خدمت بی منت و توسعه گرایانه ، همت والا و نظربلندی مسئولان، قدر این انقلاب را بدانیم و منزلت و بزرگی این ملت را پاس بداریم

فریاد جنوب :بدون شک، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان بر تارَکِ جهان پهناور و تحولی بنیادین در تاریخ معاصر ایران است، انقلاب اسلامی با دو بال اسلامیت و جمهوریت پروازی بلند را آغاز کرد تا افق های دور دست را برای عظمت و پیشرفت ایران عزیز فتح نماید. این انقلاب بمعنای واقعی نماد غلبه اراده پولادین ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران بر ظلم ستمشاهی بود.
انقلاب اسلامی ایران با رهبری هوشمندانه بنیان‌گذار کبیر آن، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌ بر رشادت و از خودگذشتگی همه آحاد ملت و با الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و این ملت رشید و فداکار برای تحقق آرمان‌هایشان با شعارهای استراتژیک “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” پا به میدان گذاشتند و با نثار خون های پاک مردان و زنان پاک سرشت وطن، پیروز شدند.

ثمرات این انقلاب بسیار زیاد است و کمترین ثمره آن گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است که خود اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام گرفته اند.

اکنون که چهل و سومین بهار آزادی را جشن می گیریم ، گام دوم این انقلاب را با رهبری مجاهدانه مقام معظم رهبری با هدف دستیابی به توسعه همه جانبه کشور و با همت بلند همه اقشار میهن عزیزمان پیش می بریم، باشد که با خدمت بی منت و توسعه گرایانه ، همت والا و نظربلندی مسئولان، قدر این انقلاب را بدانیم و منزلت و بزرگی این ملت را پاس بداریم.
شیرینی این انقلاب بر کام مردم ایران زمین و به خصوص بر هم استانی های عزیز وهمکارنم در مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد دو چندان باد.

سید محمد هادی امیری

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد