پیام تبریک سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روزجهانی کارگر
پیام تبریک سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روزجهانی کارگر
فریادجنوب : بر خود وظیفه میدانم ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران عزیز وزحمتکش خاصه   همکاران عزیزم در مخابرات منطقه که در این روزهای سخت  با تلاش شبانه روزی موجبات رضایت مشترکین شرکت مخابرات ایران را فراهم  می،سازند ، قدردانی و تشکر می نمایم .

به گزارش فریاد جنوب ،سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد  به مناسبت روز جهانی کار و کارگر پیامی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است؛

 

“بسم الله الرحمن الرحیم”

جایگاه کارو کارگر در دین مبین اسلام چنان است که پیامبر عظیم الشان ، دستان یک کارگر را میبوسد و میفرماید “این دستی است که آتش جهنم آن را نمیسوزاند” سخن ارزشمند و حرکت زیبای پیامبر گرامی نشانگر نهایت احترام و ادبی است که دین اسلام برای کارگر قائل است .
کار در حقیقت نماد عزت و بالندگی فرد و جامعه است ، هر اجتماعی که فرهنگ کار و تلاش در آن جاری باشد ، جامعه ای خودکفا خواهد بود .
بی شک در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت “سال تولید،پشتیبانی ومانع زدایی ها” نامگذاری شده است ، باید به کارگران به عنوان یک بازوی توانمند در تحقق این فرمایش گران سنگ نگریست .
در پایان بر خود وظیفه میدانم ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران عزیز وزحمتکش خاصه   همکاران عزیزم در مخابرات منطقه که در این روزهای سخت  با تلاش شبانه روزی موجبات رضایت مشترکین شرکت مخابرات ایران را فراهم  می،سازند ، قدردانی و تشکر می نمایم .

سید محمد هادی امیری

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد