پیام تبریک سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت  فرا رسیدن دهه فجر
پیام تبریک سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت  فرا رسیدن دهه فجر
در آستانه دهه‌فجر انقلاب اسلامي و چهلمین سالگرد پيروزي انقلاب، سید محمد هادی امیری، سرپرست  مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن این ایام الله شکوهمند را تبریک گفت.

در آستانه دهه‌فجر انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، سید محمد هادی امیری، سرپرست  مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن این ایام الله شکوهمند را تبریک گفت.

به گزارش فریاد جنوب و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه ،سرپرست  مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد ، دهه مبارک فجررا ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردم آزاده‌ای است که در برابر استبدادی دیرپا، وابسته به بیگانه و عدالت ‌ستیز یکپارچه به پاخاستند ودر چنین روزهایی فرشی از صداقت به پهنای ایران زمین گستردند و حضور امام عشق را در فضای این آب و خاک محقق ساختند و انقلاب بزرگ و تاریخ‌ ساز خود را به پیروزی رساندند .

امیری ، گرامیداشت این ایام فرخنده را فرصتی برای تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب ذکر کرد و گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دریچه ای روشن برای تحقق اهداف و آرمان‌های ملت بزرگ ایران و به واقعیت پیوستن آرزوی تمامی آزاداندیشان دنیا بود.

سید محمد هادی امیری ، دهه فجر را طلوع دوباره آفتاب انقلاب و جشن دوباره فرخندگی و بالندگی   میهن اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور جان‌فشانی‌های ملت قهرمان ایران بر پایه ایمان به قدرت لایزال الهی  و رهبری داهیانه امام امت است.

وی بیان کرد: دهه فجر، میلاد نوین امتی است که در تاریخ بشری، یکی از شورانگیزترین، عمیق ترین و زیباترین تحولات حماسه آفرین را بر مبنای «ایمان» و بر محور رهبری آفریده است.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، نتیجه خون شهیدان و ثمره پایمردی‌های جوانانی است که در رویارویی حق و باطل، تا پای جان پیش رفتند.

امیری ضمن بزرگداشت انقلاب بزرگ اسلامی ملت ایران؛ مردم عزیز این استان را به حضور پرشکوه در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های بزرگ انقلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی   دعوت کرد.

وی اضافه کرد: بی تردید ۲۲ بهمن ماه۵۷  برگ زرین دیگری در اوراق تاریخ ایران اسلامی خواهد بود و نمایشی بی مثال از پاسداشت ارزشهای دینی و ملی و مانوری با شکوه از اقتدار و همبستگی مردم ایران اسلامی و مردم این خطه رقم خواهد خورد