پیام تبریک سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته دولت
پیام تبریک سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته دولت
فریاد جنوب: سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد

فریاد جنوب سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت هفته دولت پیامی صادر که عینا منتشر می گردد

بسم الله الرحمن الرحیم

شهریور، یادآور پرواز دو یار دیرینه امام ، دو پرستوی سبک بال ،دو معلم اخلاق و انسانیت و معرفت وخلوص وآغاز هفته دولت .

هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است ، تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا ؛سیره،منش و روش آنان بود.

شهیدان رجایی و باهنر نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم اند، بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید ،می تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشدتا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان ،تأسی نمایند.

و اما هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و همدلی و همزبانی را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور ، در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن روحیه امید در دل تمامی ایرانیان را فراهم آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و  بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان کهگیلویه وبویراحمد  تبریک عرض نموده و موفقیت دولت  سیزدهم  را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

والسلام

سید محمد هادی امیری

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد