پیام تبریک سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
پیام تبریک سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
اینجانب حلول "ماه مبارک رمضان" را به مردم مومن و ولایتمدار استان ، خاصه همکاران عزیزم در مخابرات کهگیلویه وبویراحمد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی در این ماه مبارک از درگاه خدواند منان مسئلت می نمایم.

فرباوجنوب :مهندس خدادادخالق پناه سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان (ماه میهمانی خدا) را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَ بَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ

ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و اُُنس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد.

ماه مبارک رمضان “بهار قرآن” ماه اُنس، قرائت، استماع و توسل و تمسک به قرآن کریم، احترام به کار و فرهنگ، وفای به عهد، محبت و مهربانی و مراقبت از کودکان و به خصوص یتیمان، انفاق و احسان و صله رحم، نکوهش بیدادگری و ستم است که امام راحل با دوراندیشی “روز جهانی قدس” را در آن قرار داد.

اینجانب حلول “ماه مبارک رمضان” را به مردم مومن و ولایتمدار استان ، خاصه همکاران عزیزم در مخابرات کهگیلویه وبویراحمد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی در این ماه مبارک از درگاه خدواند منان مسئلت می نمایم.