پیام تبریک شهردار اسبق یاسوج به مناسبت روز شهردار
پیام تبریک شهردار اسبق یاسوج به مناسبت روز شهردار

فریاد جنوب؛محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج در پیامی روز شهردار را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: بنام خداوند بخشاینده و مهربان نامگذاری ۲۵ اسفند، سالروز شهادت سردار سرافراز، شهید مهندس مهدی باکری به عنوان روز شهردار، اقدامی ارزنده و نشانگر جایگاه مهم این نهاد در آهنگ توسعه شهری و ارایه خدمات هر […]

فریاد جنوب؛محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج در پیامی روز شهردار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بنام خداوند بخشاینده و مهربان

نامگذاری ۲۵ اسفند، سالروز شهادت سردار سرافراز، شهید مهندس مهدی باکری به عنوان روز شهردار، اقدامی ارزنده و نشانگر جایگاه مهم این نهاد در آهنگ توسعه شهری و ارایه خدمات هر چه کیفی تر به مردم و آیندگان و فرصتی است تا از زحمات شبانه روزی خادمان مردم در شهرداری ها، تجلیل و قدردانی شود.

بی شک توسعه شهری در راستای تامین منافع و رفع نیازهای شهروندان با نگاهی راهبردی، برنامه‌ریزی‌ اصولی، بهره گیری از دیدگاه ها و ظرفیت علمی و تخصصی کارشناسان و صاحب نظران این عرصه خطیر از جمله تکریم شهروندان و پاسخگویی موثر و بهنگام به مطالبات آنها حاصل می شود.

یکی از ماموریت های محوری و اساسی شهرداری ها در کنار دیگر نهادهای مردمی و خدماتی، ارایه خدمات در شرایط و مقاطع بحرانی است. چنانچه امروز باتوجه به شیوع ویروس جدید کرونا، نقش و جایگاه مدیریت شهری در کنار حافظان سلامت مردم از جهت پیشگیری و مقابله با این اپیدمی، بسیار مهم، تعیین کننده و غیرقابل انکار است.

در پایان روز شهردار را به همه ی شهرداران دلسوز و زحمتکش تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تمامی حافظان شهرها, سلامتی و بهروزی آرزو می کنم.

محمد بهرامی
۲۵ اسفندماه ۹۸

  • نویسنده : میر امید