پیام تبریک عضو شورای شهر یاسوج به رئیس جدید شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد
پیام تبریک عضو شورای شهر یاسوج به رئیس جدید شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

در پی مشخص شدن هیأت رئیسه جدید شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و انتخاب رضا دلشادیان به عنوان رئیس این شورا، سید هدایت اکبری عضو شورای شهر یاسوج این انتخاب را تبریک گفت. در متن پیام اکبری آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم همه می دانیم که با امر شورا ، زندگی در جریان […]

در پی مشخص شدن هیأت رئیسه جدید شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و انتخاب رضا دلشادیان به عنوان رئیس این شورا، سید هدایت اکبری عضو شورای شهر یاسوج این انتخاب را تبریک گفت.

در متن پیام اکبری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه می دانیم که با امر شورا ، زندگی در جریان صحیح و تعالی خود پیش می رود. شورا و مشورتی که در آن مصلحت و اندیشه در کنار هم قرار می گیرند وبا اتّکا به قرآن ، عمل صحیح شکل می گیرد.

شورا و مشورت آنچنان از اهمیت بسزایی برخوردار است که قرآن مجید یک سوره به نام شورا را به آن اختصاص داده است.

در زندگی شهری امروز ما نیز این مسأله که با درایت نظام مقدس جمهوری اسلامی در این جوامع شکل گرفته نمود بیشتری پیدا کرده است.
جایگاه شورای اسلامی استان نیز می تواند در راستای تعالی شهر ها و جوامع دیگر گامی اساسی بردارد.به همین جهت این شورا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

جناب آقای دکتر دلشادیان بدون شک این انتصاب شایسته ، نشأت گرفته از کارآمدی ، تخصص ، انرژی جوانی،تعهد و لیاقت و شایستگی بالای حضرتعالی به عنوان یکی از جوان ترین رؤسای شوراها در کشور و مسئولیت های مختلف است.

ازدر گاه ایزد منان، برای جنابعالی،سعادت، سیادت و تداوم تعالی و توفیق برای خدمتی سرشار از شور و نشاط در مسئولیت خطیر خدمت رسانی به جامعه استان را آرزو دارم.

در پایان از تلاش و اقدامات شایسته جناب آقای مهندس آشنا در این سمت کمال قدردانی را دارم و برای ایشان آرزوی توفیق و تندرستی دارم.

سید هدایت اکبری
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج