پیام تبریک غلامحمد زارعی نماینده ادور نهم و دهم مجلس شورای اسلامی به مناسبت روزخبرنگار
پیام تبریک غلامحمد زارعی نماینده ادور نهم و دهم مجلس شورای اسلامی به مناسبت روزخبرنگار

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،غلام محمد زارعی نماینده ادور نهم و دهم مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیراست.   بسم الله الرحمن الرحیم هفدهم مرادماه به عنوان سالروز شهادت خبرنگار پرافتخار و مظلوم شهید “محمود صارمی ؛ فرصتی است مغتنم برای یادآوری اهمیت کار خطیر […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،غلام محمد زارعی نماینده ادور نهم و دهم مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیراست.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرادماه به عنوان سالروز شهادت خبرنگار پرافتخار و مظلوم شهید “محمود صارمی ؛ فرصتی است مغتنم برای یادآوری اهمیت کار خطیر خبرنگاری و دیدن تلا ش‌های شبانه‌روزی و زحمات خستگی ناپذیر و صادقانه سربازان فداکاری که در کسوت شرافتمندانه خبرنگاری ، همواره به عنوان پل واسط میان مردم و مسئولان با پیگیری های دقیق ، تحلیل مسائل و اهتمام ویژه در انعکاس اخبار ، ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد، هم مردم را درجریان اقدامات و خدمتگزاری های انجام شده قرار می دهند و هم دغدغه ها و خواست های مردم را جهت بهبود شرایط و اصلاح وضع موجود به مدیران منتقل می نمایند. انصافا باید زحمات آنها را ارج نهاد و از خدمات شان صمیمانه قدردانی نموده و به همه آنها خدا قوت و دست مریزاد بگوییم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه رسانه ، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و نهایت سپاس و امتنان قلبی خود را از این عزیزان اعلام و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان، سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

غلام محمد زارعی
نماینده ادور نهم و دهم مجلس شورای اسلامی

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب