پیام تبریک غلام محمد زارعی به خانم فرنازحسن زاده نفر اول کنکور تجربی ۱۴۰۱
پیام تبریک غلام محمد زارعی به خانم فرنازحسن زاده نفر اول کنکور تجربی ۱۴۰۱
اینجانب این موفقیت غرورانگیز و ارزشمند را خدمت جنابعالی و خانواده محترمتان و همه مربیان و معلمان صبور و زحمتکش که در مسیر کسب این افتخار بزرگ همراهی نموده اند صمیمانه تبریک و شادباش عرض نموده و تداوم سعادت، سلامت و موفقیت شما را از درگاه حضرت حق آرزومندم.

فریادجنوب : غلام محمد زارعی نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی طی پیامی کسب رتبه اول در آزمون سراسری رشته تجربی را توسط دانش آموز هم استانی تبریک گفت

متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
خواهر گرامی سرکار خانم فرناز حسن زاده
سلام علیکم
خبر مسرت بخش کسب رتبه غرورآفرین و ممتاز حضرتعالی در آزمون سراسری رشته علوم تجربی که نشان از همت والا و هوش سرشار شما و حمایت خانواده گرانقدرتان دارد ،مایه مسرت و مباهات فراوان مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد گردید.

بی شک این موفقیت بزرگ و قابل تقدیر موجب تلاش و امیدواری سایر دانش آموزان عزیز و با استعداد استان و درخشش آن ها در مجامع علمی خواهد گردید. اینجانب این موفقیت غرورانگیز و ارزشمند را خدمت جنابعالی و خانواده محترمتان و همه مربیان و معلمان صبور و زحمتکش که در مسیر کسب این افتخار بزرگ همراهی نموده اند صمیمانه تبریک و شادباش عرض نموده و تداوم سعادت، سلامت و موفقیت شما را از درگاه حضرت حق آرزومندم.
غلام محمد زارعی.
نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی