پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن سال نو
پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن سال نو

  فرماندار شهرستان کهگیلویه در پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی هم استانی ها ی عزیر ،خاصه مردم شریف وبا اصالت کهگیلویه تبریک گفت. به گزارش فریاد جنوب ، متن پیام تبریک دکتر نیک بخت به این شرح است: باسمه تعالی یا مقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل و النهار  یا محول […]

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه در پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی هم استانی ها ی عزیر ،خاصه مردم شریف وبا اصالت کهگیلویه تبریک گفت.
به گزارش فریاد جنوب ، متن پیام تبریک دکتر نیک بخت به این شرح است:
باسمه تعالی
یا مقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل و النهار  یا محول الحول و الاحوال   حول حالنا الی احسن الحال

هم استانی ها ی عزیز و مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان کهگیلویه
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است. این پدیده، فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن می باشد.
نوروز باستانی کهن ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل های گذشته و حالاست که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم بهارمغان آورده است.
در میان تمام جوامع، آداب و رسوم ایرانیان برگرفته از تغییر و تحول در نظام طبیعت و وقایع و اتفاقاتی است که پیرامون آن به وقوع می پیوندد و عید نوروز یکی از این نعمت هاست اما آنچه ما ایرانیان را به رسیدن فصل بهار و عید نوروز و اهمیت به مراسم آن ترغیب و تشویق می کند علاوه بر سنت و آیین های تاریخی، فلسفه عید نوروز از دیدگاه اسلام و ائمه معصومین (ع) است که به این آیین و سنت باستانی رنگ و بوی اسلامی و معنوی داده است.
امسال نسیم دل انگیز بهار، هم معطر به ماه مبارک رجب  و نام بهارهم مزین به ولادت باسعادت اولین امام شیعیان حضرت علی (ع) وروز پدر می باشد ،انتظار میرود با پیروی از رفتار ،کردار ،عدالت ،سخاوت وشجاعت آن امام گرانقدر همگام با تحول طبیعت شاهد تحول در اخلاق ، صفات و رفتارخویش باشیم.
اینجانب ضمن عرض تبریک روز پدر خدمت همه ی پدران عزیز این دیار و تقدیر و تشکر از زحمات وهمراهی شورای ادارای شهرستان ، با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت، فرا رسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است به عموم هم استانی های عزیز ،خاصه مردم شریف وبا اصالت شهرستان کهگیلویه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید است با  یاری از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم مهدی موعود (عج)، با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت  آیت ا… العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشید.

جعفر نیک بخت
سرپرست فرمانداری  شهرستان کهگیلویه