پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه به مناسبت روز معلم
پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه به مناسبت روز معلم
سرهنگ سیدمحمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) و روز بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سیدمحمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) و روز بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشت.

در متن پیام سرهنگ سیدمحمد موسوی آمده است:

پاسداشت ۱۲ اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) این معلم مجاهد نستوه و مخلص در عرصه تعلیم و تربیت، همه ساله فرصت مغتنمی است برای ما تا گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت‌های معلمانی که همه وجود و هستی خود را وقف تربیت و تعلیم نسل آینده ساز می‌کنند، قدردانی کنیم که به حق تجلیل از تمام انسانیت و خوبی‌ها است.

یکی از آثار و برکات نام‌گذاری این مناسبت به روز معلم در جامعه اسلامی ما، ارتقای شأن و جایگاه معلم در پرتو اندیشه‌های انسان ساز شهید مطهری است. معلمی که با نجابت تمام در برابر همه مشکلات صبوری کرد و ذره‌ای از انجام رسالت اصلی که همان تربیت نسل مورد نیاز آینده نظام مقدس اسلامی است فروگذار نکرد.

معلمی، شغلی است توأم با عشق، معلم یک انسان به تمام معنا عاشق است و عاشقانه تعلیم می دهد،”معلمان بزرگ بر این باورند که نخستین نشانه یک معلم موفق، برخورداری از سوز و گداز انسان سازی است.”

بی‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنها است و قطعا جوشش چشمه ‌سارهای زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای است که امانت‌دار انسانند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمان و تلاشگران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند دانایی بخش مسألت دارم.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه
سرهنگ سیدمحمد موسوی

  • منبع خبر : فریاد جنوب