پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به مناسبت روز خبرنگار
سرهنگ سیدعلی اصغر پوربهشت در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد بزرگداشت روز خبرنگار را به خبرنگاران فهیم شهرستان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سیدعلی اصغر پوربهشت در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد بزرگداشت روز خبرنگار را به خبرنگاران فهیم شهرستان تبریک گفت.

در متن پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه آمده است؛

از برکات خون شهید و شهادت که هنرمردان خداست، آن است که آثارشان همانند روح متعالیشان ماندگار می شود.

“هفدهم مرداد” مصادف با عروج ملکوتی شهید محمود صارمی است که فعالیت رسانه ای اش در بیان حق و حقیقت در قالب شهادت ریخته شد تا هم نامش مانا شود و هم به حرفه خبرنگاری، ارزشی معنوی و الهی دهد.

به همین مناسبت ضمن تقدیر از اصحاب محترم رسانه و خبرنگاران شایسته و فهیم خبرگزاری های شهرستان کهگیلویه و نیز فعالان فضای سایبری و مجازی که همواره در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت نقشی مهم داشته اند و مجاهدان جبهه جنگ نرم در عرصه فرهنگ و هنر به شمار می روند، این روز گرانقدر را تبریک عرض نموده و امید است تا در راستای اعتلا و ارتقای کمی و کیفی هنر انقلاب همچون گذشته با نقد عالمانه و سازنده در این عرصه یاری گر و همراه باشند.

اینجانب صمیمانه از حضور و عنایت آنها نسبت به حضور فعال در عرصه انعکاس اخبار سپاه و بسیج همچون گذشته با آغوشی باز استقبال می‌نماید و قلم و نقد اصحاب گرانقدر رسانه را گشایشی در رفع قصور و گامی در جهت پویایی و حرکت به سمت افقی روشن و امیدوارانه می‌پندارد.

در پایان ضمن تبریک مجدد این روز خجسته به محضر خواهران و برادران خبرنگار، از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و دوام توفیقات روزافزون ایشان را ظل توجهات حضرت بقیه‌الله(عج) آرزومندیم.

سرهنگ پاسدار سید علی اصغر پوربهشت

  • منبع خبر : فریاد جنوب