پیام تبریک مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
پیام تبریک مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در پیامی فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب از یاسوج، مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در پیامی فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تبریک گفت.

در متن پیام مجمع مشورتی نظام مسائل کشور آمده است:

بسمه تعالی

و قل جا ء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تجلی حماسه و سرافرازی ملت ایران و بارقه ای بود که از پشت پرده های تاریک استکبار و استعمار بر دلهای آزاد و بیدار جهان تابید.
انقلاب اسلامی به رهبری امام‌خمینی(ره) تجربه ای بی بدیل بود که بدانیم با نیروی ایمان به خدا، ولایتمندی، امید و توان مردمی می توان به قله های رفیع پیروزی دست یافت.

اینک دهه مبارک فجر فرصتی است برای آنکه به یاد آوریم این درخت تنومند آزادی و عزت با خون جوانان این مرز و بوم سیراب گشته است. آنها که برای آرمان ها و ارزش های این ملت که همانا اسلام، معنویت و آزادگی است، بپا خاستند.

امروز رشد و بالندگی ایران ما مرهون ایثار، فداکاری و تلاش زنان و مردان آزاده ای است که خالصانه، گوش به فرمان امامین انقلاب در عرصه های مختلف جانفشانی کردند.

مجمع مشورتی نظام مسائل کشور که با تکیه بر ارزش های انقلاب و اندیشه های امام خمینی(ره) و بیانات مقام معظم رهبری به رصد و ارائه راه حلهای مسائل کشور با ظرفیت بی بدیل نخبگان و متخصصین جهادی می پردازد، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و امام راحل عظیم الشأن، از آحاد ملت شریف ایران دعوت می نماید با وحدت کلمه در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه با اقتدار شرکت نموده، تا با فریادی رسا به جهانیان اعلام دارد که ایران ما با اقتدار به سمت قله‌های افتخار و پیروزی با وحدت ملی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب پیش خواهد رفت و همچون همیشه مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان زبون و بد خواهان این مرز و بوم خواهد زد.

مریم پارسا معاونت رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در مجمع مشورتی نظام مسائل کشور نیز به نوبه خود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک می‌‌گوید.