پیام تبریک ”محمد بهرامی”به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی
پیام تبریک ”محمد بهرامی”به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی
ايران اسلامي پس از گذر از فراز و نشیب هاي بسيار و به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های رفيع پیشرفت و تعالی را فتح کرده است.

فریاد جنوب؛در پی فرا رسیدن دهه مبارک فجر اسلامی ایران محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی سالگرد پیروزی انلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

دهه مبارک فجر، تبلور شکوه و عظمت نهضتی دینی و مردمی است.
انقلابی که پرده های ظلم و جور حاکمان مستبد را کنار زد تا در بهمن ماه ۱۳۵۷ مطلع زیبای پیروزی ملتی آزاده و حق طلب باشد. این انقلاب شکوهمند باعث بروز تحولاتی عظیم در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی کشور شده است.

ایران اسلامی پس از گذر از فراز و نشیب های بسیار و به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی را فتح کرده است.

خداوند را شاکریم که امروزه نام بلند آوازه ایران در اذهان جهانیان تداعی  کننده  کشوری است که سرچشمه تحول و تعالی در منطقه بوده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌ خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

اینجانب این ایام مبارک را خدمت تمامی هم میهنانم خصوصا اهالی شریف استان کهگیلویه و بویراحمد که از پیش قراولان این انقلاب شکوهمند بوده اند تبریک عرض میکنم.

محمد بهرامی
۱۲ بهمن ۹۸

  • نویسنده : میر امید