پیام تبریک محمد بهرامی به  استاندار کهگیلویه و بویراحمد
پیام تبریک محمد بهرامی به  استاندار کهگیلویه و بویراحمد
برادر ارجمندم ؛ جناب آقای دکتر سید علی احمدزاده ؛ اعتماد مجمع خردمندان و مسئولین مربوطه به جنابعالی و انتصاب مدبرانه ی شما را بعنوان استاندار استان کهگلویه و بویراحمد ، تبریک عرض میکنم و برای موفقیت و سربلندیتان که همانا رشد و بالندگی استان را در پی خواهد داشت ، آرزوی های بلند دارم

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب دکتر محمد بهرامی فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو هیئت علمی دانشگاه در پیامی انتصاب  دکتر سید علی احمدزاده را به عنوان  استاندار کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت؛

برادر ارجمندم ؛
جناب آقای دکتر سید علی احمدزاده ؛
اعتماد مجمع خردمندان و مسئولین مربوطه به جنابعالی و انتصاب مدبرانه ی شما را بعنوان استاندار استان کهگلویه و بویراحمد ، تبریک عرض میکنم و برای موفقیت و سربلندیتان که همانا رشد و بالندگی استان را در پی خواهد داشت ، آرزوی های بلند دارم .
به سبب شناخت و تجربه ای که در عقبه ی زیست استانی و کشوری خویش دارید، نیک می دانید استان پررنگ ما ، در جغرافیایی پر از کوههای پرگردنه و دشتهایی زر خیز اما تشنه ، واقع شده است . با وجود همه ی تلاشها و نیات خیر و صادقانه اما شوربختانه فضا و اتمسفر استان در منگنه ی دره های انحصار جناحی و قومی ، دچار تنگی نفس شده است . درهای ورودی ادارت استان بر روی همگان به یک پهنا گشوده نمی شود و رنگ و بوی خانه و آداب میهمان و میزبانی به خود گرفته اند .

حل مشکلات مردم را به سکونت گاهها گره زده اند . امضای گرمسیری و سردسیری و ادم کوه و دشت ، اعتبار متفاوتی یافته است . در مدیریتها ، تدبر کم مایه گشته است و قوانین در اثر رابطه ها و پیوندها ، به میل و منافع اجرا می شوند.

جناب استاندار ؛ امیدوارم با عینک اعتدال و میانه روی و انصافی که بر نگاه شما ، همگان سراغ دارند و درسایه تدبیر و تجربه ی گرانقدری که دارید شمیم خوش مهر و مردم داری و اعتدال در جای جای این استان پرنعمت اما کم برخوردار بوزد و دشت ها و گردنه های این دیار با مرکب جوانان تحصیلکرده مان ، مهربانی کند .

باشد که به پشتوانه آزاد اندیشی و استقلال فکری جنابعالی ، این جغرافیای کم پهنا حیاط خلوت انحصار طلبان خلوت گزیده و مرزگذاران اندیشه و قومیت نگردد؛ انان که علاقه ی وافری به بستن درهای پشت سرشان دارند تا فاصله مردم و مسئولین را روز به روز ، طبقه به طبقه ، دما به دما ، شهر به شهر ، قبیله به قبیله ، مجلس به مجلس و تبصره به تبصره بیشتر کنند . امیدوارم همچون گذشته تان ، با حرکت بر محور قانون که همواره دغدغه همه بوده ، خدا را در این حوالی بیشتر ببینیم .

سلامت باشید و پاینده . دعا و ارزوی خیر مردم بدرقه راهتان

محمد بهرامی
۴ مهر ۱۴۰۰