پیام تبریک محمد بهرامی به دلاور هم استانی در مسابقات قهرمانی جوجیتسوی آسیا/
پیام تبریک محمد بهرامی به دلاور هم استانی در مسابقات قهرمانی جوجیتسوی آسیا/
فربادجنوب :فرهان موسوی عزیزم ؛ کسب مقام سومی و دریافت مدال برنز مسابقات جوجیتسوی قهرمانی آسیا در کشور امارات که نشان از همت بلند و ارزوهای بزرگ تو دارد را به شما ، خانواده محترم و همیشه همراهت و همچنین مربیان دلسوزت و تمام مردم سرزمینم و بخصوص همشهریان عزیز تبریک عرض می نمایم . امیدوارم که مسئولین محترم مربوطه زین پس با جدیت بیشتری حامی شما و دیگر جوانان این دیار دلاور خیز باشند ،به امید مدال طلایت در مسابقات آینده

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب در پی کسب موفقیت ورزشکار خوش نام هم استانی و کسب مقام سومی مسابقات جوجیتسوی قهرمانی اسیا، محمد بهرامی فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو هیئت علمی دانشگاه در پیامی این موفقیت را تبریک گفتند.

یاسوج ، کهگلویه و بویراحمد ، ایران ، آسیا ؛ اگر چه تا پای سکو شاید کم تفاوت از نامت و از تلاشت گذشتیم اما اینک زمان از تو گفتن و تو را دیدن است . اکنون باید به احترام انکه نام شهرت را از این مسیر پر پیچ و خم و پر گردنه تا گستره اسیا طنین انداز کردی کلاه از سر برداشت و نامت را به خاطر سپرد .

فرهان موسوی عزیزم ؛ کسب مقام سومی و دریافت مدال برنز مسابقات جوجیتسوی قهرمانی آسیا در کشور امارات که نشان از همت بلند و ارزوهای بزرگ تو دارد را به شما ، خانواده محترم و همیشه همراهت و همچنین مربیان دلسوزت و تمام مردم سرزمینم و بخصوص همشهریان عزیز تبریک عرض می نمایم . امیدوارم که مسئولین محترم مربوطه زین پس با جدیت بیشتری حامی شما و دیگر جوانان این دیار دلاور خیز باشند .
به امید مدال طلایت در مسابقات آینده

محمد بهرامی
۲۶ شهریور ۱۴۰۰