پیام تبریک محمد بهرامی به کیان دهراب پور
پیام تبریک محمد بهرامی به کیان دهراب پور
فربادجنوب ، محمد بهرامی : بدین وسیله انتصاب شایسته‌ی جنابعالی را به عنوان سرپرست اداره کل انتقال خون استان اصفهان ، تبریک عرض می نمایم و امیدوارم این انتصاب و اعتماد شکل گرفته مایه خیر و پیشرفت برای استان اصفهان و اعتبار دیگری برای فرزندان استان باشد تا در سایه‌‌ی این پیشرفت ها و اعتبارها ، اعتمادهای بیشتر و محکمتری به سرمایه ها و استعدادهای استان صورت پذیرد .

فرباد جنوب : محمد بهرامی فعال سیاسی استان کهگیلویه وبویراحمد با ارسال یادداشتی به این پایگاه خبری انتصاب دکتر کیان دهراب پور را به عنوان سرپرست اداره کل انتقال خون استان اصفهان تبریک گفت

متن پیام بدین شرح است

 

برادر ارجمند ؛
جناب آقای دکتر کیان دهراب پور ؛

خبر موفقیت ، رشد و ارتقاءِ شایستگانِ استان و منطقه باعث خرسندی همگان و سبب امیدواری جوانان می گردد . خاصه آنکه این اتفاق و افتخار برای عزیزانی باشد که خوشنامند و دارای عقبه و کارنامه‌ی بالنده ای باشد .

بدین وسیله انتصاب شایسته‌ی جنابعالی را به عنوان سرپرست اداره کل انتقال خون استان اصفهان ، تبریک عرض می نمایم و امیدوارم این انتصاب و اعتماد شکل گرفته مایه خیر و پیشرفت برای استان اصفهان و اعتبار دیگری برای فرزندان استان باشد تا در سایه‌‌ی این پیشرفت ها و اعتبارها ، اعتمادهای بیشتر و محکمتری به سرمایه ها و استعدادهای استان صورت پذیرد .

سربلند و موفق باشید

محمد بهرامی
۷ اردی بهشت ۱۴۰۲