پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام بمناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام بمناسبت روز خبرنگار

متن پیام بدین شرح است   به راستی خبرنگاران نماد تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی‌بخشی و عینیت بخشیدن به آیه کریمه «ن و القلم مایسطرون» در طبق اخلاص گذاشته‌اند. خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند که وظیفه خطیر دیده‌بانی از کیان آن را برعهده دارند. خبرنگاران در […]

متن پیام بدین شرح است

 

به راستی خبرنگاران نماد تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی‌بخشی و عینیت بخشیدن به آیه کریمه «ن و القلم مایسطرون» در طبق اخلاص گذاشته‌اند. خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند که وظیفه خطیر دیده‌بانی از کیان آن را برعهده دارند.

خبرنگاران در اطلاع رسانی حلقه واسط ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که عملکرد آنها را به مردم انتقال داده و مطالبات مردم را به گوش مسئولان می رسانند و در جهت ارتقا و رشد جامعه تلاش می کنند.

اینجانب هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران آزاداندیش، پر تلاش و پرشور الخصوص خبرنگاران فرهنگی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای فرهیختگان اهل قلم، امید آن دارم حق‌جویی و راستگویی آرمان همه ما باشد.

 

سید صدیف دانشی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام