پیام تبریک نماینده بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
پیام تبریک نماینده بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
مهدی روشنفکر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت .

به گزارش فریاد جنوب: مهدی روشنفکر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت .

متن پیام ایشان به شرح زیر میباشد .

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
“مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً”
«سوره مبارکه احزاب، آیه شریفه ۲۳»

هفته دفاع مقدس، هفته گرامیداشت ازخودگذشتگی‌ها و خالصانه‌ترین دلاوری‌ها برای دفاع از وطن است. دفاع مقدس که کتابی به وسعت تمام تاریخ است، آن بزنگاه حساس و حیاتی بود که همه اقشار ملت با تمام تفاوت‌ها، برای یک هدف مشترک و دفاع از انقلاب و سرزمین‌مان متحد و همدل شدند و هویت ایرانی اسلامی این سرزمین را تعالی بخشیدند.

در همه روزهای پس از دفاع مقدس، هر روزی که گذشت، اهمیت آن دوران حساس، بیشتر احساس شد و بدون شک، خالقان آن حماسه عظیم، همواره در تاریخ ماندگار و سرافراز خواهند بود.

جهاد و دفاع از ارزش‌های والایِ مردمان این سرزمین ادامه خواهند داشت و درس‌های دوران جنگ که به گفته حضرت امام خمینی(ره)، برای ما یک نعمت بود، زمینه ساز پیروزی در تمام این عرصه‌ها بوده و خواهند بود.

اینجانب، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خاطرات الهی آن دوران، این هفته را محضر رهبر معظم انقلاب، ملت عزیز ایران و همه خالقان این حماسه شکوهمند از نیروهای نظامی و سپاهی تا نیروهای مردمی و بخصوص خانواده‌های گرانقدر و شریف ایثارگران و شهدای جنگ تحمیلی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند سبحان پیروزی و توفیق همیشگی ملت عزیز ایران را مسألت می‌نمایم.

مهدی روشنفکر
نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی