پیام تبریک ومتفاوت دبیر حزب دفاع ازایثارگران قانون اساسی استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روزمعلم
پیام تبریک ومتفاوت دبیر حزب دفاع ازایثارگران قانون اساسی استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روزمعلم
فربادجنوب : اینجانب ضمن پاسداشت سالروز شهادت معلم و دانشمند فقید حضرت آیت الله مطهری ( ره ) ، روز معلم را به تک تک عزیزان و همکاران شاغل و بازنشسته تبریک عرض نموده و نیز دست تمامی معلمین عزیز را که ادامه دهنده راه انبیاء هستند را می بوسم و به احترام آنها سر تعظیم فرود می آورم .

فریاد جنوب :دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت گرامیداشت روز معلم پیامی صادر کردند ،
متن پیام به شرح زیر است:
*از پدر گر قالب جان گرفتیم ؛ از معلم جان روشن یافتیم* .
نگاه عمیق دین شریف اسلام به مقام معلم که در روایات دینی به وضوح بیان شده ، حاکی از اهمیت والای این جایگاه و تاثیر آن در ساختن انسان و جامعه است ، به گونه ای که مولای متقیان خود را بنده کسی میداند که فقط حرفی به او آموخته است.
اگر چه متاسفانه نظام جبران خدمت در کشور ما از ابتدا بر این مدار نبود که آنگونه که بایسته و شایسته نام معلم است، خدمت او جبران گردد، ولی فرو کاستن خواسته های معلمین به افزایش حقوق ، به نظر حقیر ظلمی است آشکار به نام و مرام معلم !
معلم باید عزیز باشد تا جامعه رشد کند،
اینجانب ضمن پاسداشت سالروز شهادت معلم و دانشمند فقید حضرت آیت الله مطهری ( ره ) ، روز معلم را به تک تک عزیزان و همکاران شاغل و بازنشسته تبریک عرض نموده و نیز دست تمامی معلمین عزیز را که ادامه دهنده راه انبیاء هستند را می بوسم و به احترام آنها سر تعظیم فرود می آورم .
معلمی عشق است ، شغل نیست .
خوب به یاد می آورم معلم عزیزی را که تمام ارثیه پدری خویش را فروخت تا برای دانش آموزان محرومش در ایام اوج همه گیری کرونا تبلت خریداری کند ، و یا معلم فقیدی را که تا لحظات آخر عمر ، در حالی که بعلت ابتلا به بیماری کرونا توان نفس کشیدن نداشت ، دست از تعلیم برنداشت و ده ها نمونه دیگر.
خدایتان اجر دهد که شما نیز پیشانی نظام هستید و مایه مباهات و فخر .

ومن الله التوفیق

محمود رئوفی پور

دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد، عضو شورای تخصصی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر، فرهنگی و عضو پیوسته انجمن اقتصاد کشاورزی ایران.