پیام تبریک ومتفاوت محمد بهرامی به بانو فرناز حسن زاده نفر اول کنکورتجربی ۱۴۰۱
پیام تبریک ومتفاوت محمد بهرامی به بانو فرناز حسن زاده نفر اول کنکورتجربی ۱۴۰۱
بنده این موفقیت و افتخار را به بانوی فرهیخته و بلند همت دیارمان ، بانو فرناز حسن زاده ، خانواده و اساتید محترمشان - که سهم بسزایی در کسب این افتخار داشتند - و همچنین طایفه ی ارزشمند محمدصادقی از ایل بزرگ و فرهیخته تیرتاجی و به هم استانی های شریف مان ، تبریک عرض می نمایم و امیدوارم پس از این فتح بزرگ علمی ، آرزو و اهداف و کوشش نوجوانان و جوانان شهر و دیارمان پررنگتر و بلندتر و وسیع تر گردد .

فریاد جنوب :موفقیتی که اینگونه بزرگ و بلند باشد کام همه را شیرین میکند و مایه غرور و افتخار میگردد چرا که بر کسی پوشیده نیست نفر اول آزمون کنکور تجربی شدن ، در چنین شرایطی و با وجود این همه جوان و رقیبِ با استعداد و با انگیزه و پرتلاش ، کار بس دشواری است که رقابت تنگاتنگی میطلبد . این موفقیت بی گمان فتح یکی از بزرگترین قلل بلند زندگیست .

بنده این موفقیت و افتخار را به بانوی فرهیخته و بلند همت دیارمان ، *بانو فرناز حسن زاده* ، خانواده و اساتید محترمشان – که سهم بسزایی در کسب این افتخار داشتند – و همچنین تیره محمدصادقی ، طایفه تیرتاجی، همشهریان عزیزم در شهرستان بویراحمد و به هم استانی های شریف مان ، تبریک عرض می نمایم و امیدوارم پس از این فتح بزرگ علمی ، آرزو و اهداف و کوشش نوجوانان و جوانان شهر و دیارمان پررنگتر و بلندتر و وسیع تر گردد .

در پایان به دختر نجیب و ارزشمندمان ، بانو فرناز حسن زاده ، به سبب سالها تلاش خستگی ناپذیرش خسته نباشید و خداقوت می گویم و آرزو میکنم بواسطه این استعداد و همت بالا ، نام ایران و استان و زادگاهش در بزرگترین آزمونها ، دانشگاهها ، مجالس علمی و رسانه های مهم دنیا بدرخشد و طنین انداز شود .

محمد بهرامی
۱۱ مردادماه ۱۴۰۱