پیام تسلیت آیت الله ملک حسینی بمناسبت درگذشت جهادگر بسیجی هم استانی
پیام تسلیت آیت الله ملک حسینی بمناسبت درگذشت جهادگر بسیجی هم استانی

آیت اله ملک حسینی با صدور پیامی، درگذشت جهادگر بسیجی هم استانی را تسلیت گفت. به گزارش فریاد جنوب ؛نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی بمناسبت درگذشت جهادگر بسیجی هم استانی، محمد بهادری منفرد صادر کرد.   متن پیام آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی به شرح ذیل است: […]


آیت اله ملک حسینی با صدور پیامی، درگذشت جهادگر بسیجی هم استانی را تسلیت گفت.

به گزارش فریاد جنوب

؛نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی بمناسبت درگذشت جهادگر بسیجی هم استانی، محمد بهادری منفرد صادر کرد.

 

متن پیام آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی به شرح ذیل است:

خداوند رحمت کند  جوان عزیز آقای محمد بهادری منفرد را، خداوند او را مشمول مغفرت خودش قرار دارد. جوانی که در یک سانحه جان باخت و داغی بر دل پدر و مادرش نهاد ، نه تنها این سوز در قلب پدر و مادرش است که در قلب همه دوستانش قرار دارد.

ایشان خادم الشهدا بودند و در حرکت‌های جهادی خدمت می‌کردند، پایگاه بسیج دانش آموزی بودند ؛ظاهرا انسان با انگیزه ای بود که وارد دانشگاه می شود تا بتواند فردا برای مبارزه با فساد و ناامنی در نیروی انتظامی خدمت کنند و قبول هم شده بود، خداوند ایشان را رحمت کند و به قلب سوخته پدر و مادرش آرامش بخشد.

بی شک اگر خوبی هایی از یک انسان سر بزند تربیت پدر و مادر نقش دارد شنیدم در میان بستگان این عزیز، روحانیون عزیزی هستند که بی‌شک همراهی و ملازمت آن عزیزان هم در شکل گیری شخصیت او نقش داشت.

خداوند متعال ایشان را همنشین موالی قرار دهد، انشاالله

  • نویسنده : و سردبیر :رخ فیروز