پیام تسلیت به خانواده معظم شهیدان والامقام  علی صفدرویارمحمدافروز
پیام تسلیت به خانواده معظم شهیدان والامقام  علی صفدرویارمحمدافروز
اینجانب به نمایندگی از جامعه شاهد و ایثارگر و پرسنل بنیادشهید و امور ایثارگران، درگذشت مرحومه حاجیه خانم گلی آبریزه (افروز) مادر شهیدان معظم علی صفدر ویارمحمد افروز را به بیت مکرم و سایر منسوبین ایشان تسلیت عرض می نماییم. از درگاه متعال علو درجات را برای ایشان مسئلت داریم امید که به فضل الهی مشمول مغفرت و قرین رحمت واسعه حق تعالی گردند و به بازماندگان صبر و شکیبایی عنایت فرمايد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، عظیم رمضانی  رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران  شهرستان بویراحمد طی پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام علی صفدر و یار محمد افروز را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است .

انا الله وانا الیه راجعون
خانواده معظم و گرانقدر شهیدان سرافراز علی صفدر و یارمحمد افروز
سلام علیکم
ملائک تسبیح خدایی را می گویند که از مقام معرفتش، انسان به بالاترین ایمان نائل می شود، ایمانی که وعده ی حقه ی الهی را معنای حقیقی زندگی می داند و از ثمر آن قلب را به مقام رضای ربوبی می رساند.
اینجانب به نمایندگی از جامعه شاهد و ایثارگر و پرسنل بنیادشهید و امور ایثارگران، درگذشت مرحومه حاجیه خانم گلی آبریزه (افروز) مادر شهیدان معظم علی صفدر ویارمحمد افروز را به بیت مکرم و سایر منسوبین ایشان تسلیت عرض می نماییم.
از درگاه متعال علو درجات را برای ایشان مسئلت داریم امید که به فضل الهی مشمول مغفرت و قرین رحمت واسعه حق تعالی گردند و به بازماندگان صبر و شکیبایی عنایت فرماید.
عظیم رمضانی
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد