پیام تسلیت رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر
پیام تسلیت رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر
فـــریاد جنوب | سید زاهد کشاورز رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در پیامی فرارسیدن شب‌های پر برکت قدر و نیز سالروز مصیبت شهادت حضرت علی علیه‌السلام را به عموم مردم ولایت‌مدار شهرستان کهگیلویه تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سید زاهد کشاورز رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در پیامی فرارسیدن شب‌های پر برکت قدر و نیز سالروز مصیبت شهادت حضرت علی علیه‌السلام را به عموم مردم ولایت‌مدار کهگیلویه تسلیت گفت.

در متن پیام سید زاهد کشاورز رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه آمده است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِی لَیْلَهِ الْقَدْرِ ﴿۱﴾ وَمَا أَدْرَاکَ مَا لَیْلَهُ الْقَدْرِ ﴿۲﴾ لَیْلَهُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ ﴿۳﴾ تَنَزَّلُ الْمَلَائِکَهُ وَالرُّوحُ فِیهَا بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ أَمْرٍ ﴿۴﴾
سَلَامٌ هِیَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ ﴿۵﴾

لیالی قدر علاوه بر آیین و فضایلی خاص، همواره یادآور مظلومیتی بزرگ برای والاترین جایگاه اسلام ناب محمدی(ص) در دل تاریخ است و در این شب‌ها و روزهای مملو از روح الهی همگان به یاد می‌آورند که چگونه معاندان و منافقان در قبال ولایت و امامت جفاکاری پیشه کردند.

اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ‌مرد تاریخ، علی (ع) زیر باران رحمت «لیله القدر » می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می‌گویند از هزار ماه برتر است دست‌یابیم گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست.

حضرت علی (ع) یگانه همراه روزهای سخت پیامبر اکرم (ص)، الگو و آینه تمام نمای سبک زندگی اسلامی و انسانی است که هم در زندگی شخصی و هم به عنوان رهبر جامعه، عدالت را تمام و کمال معنا و برابر ظلم و ستم ایستادگی کردند و دفاع از حقوق مردم را مقدم بر هر چیزی می دانستند.

اینجانب فرارسیدن ایام معنوی و متبرک لیالی قدر و شهادت مظهر صلابت، الگوی راستین عدالت و مولای متقیان حضرت علی(ع) را به همه مومنان، روزه داران و عاشقان اهل بیت علیه السلام تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

سید زاهد کشاورز
رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه

  • منبع خبر : فریاد جنوب