پیام تسلیت رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در پی درگذشت آیت‌الله حسینی امام جمعه سابق یاسوج
پیام تسلیت رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در پی درگذشت آیت‌الله حسینی امام جمعه سابق یاسوج
فــریاد جنوب | رئیس کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه در پی درگذشت عالم نستوه و مجاهد ربانی حضرت آیت الله سید علی اصغر حسینی، امام جمعه سابق شهر یاسوج، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، رئیس کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه در پی درگذشت عالم نستوه و مجاهد ربانی حضرت آیت الله سید علی اصغر حسینی، امام جمعه سابق شهر یاسوج، پیام تسلیت صادر کرد.

در متن پیام تسلیت سید زاهد کشاورز رئیس کانون بسیج هنرمندان کهگیلویه، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

درگذشت مجاهد نستوه و عالم ربانی آیت‌الله سید علی اصغر حسینی موجب تأثر و تألم روحی فراوان ما شد.

این روحانی بزرگوار در طول حیات پر از خیر و برکت خود، در سنگر برجسته‌ امامت جمعه همواره متعهّدانه و با اخلاص به نشر و بیان معارف الهی و نیز انجام وظایف خطیر پرداخته‌اند.

این عالم نستوه سراسر عمر پر برکت خود را در مسیر رشد معنوی و علمی استان وقف نمود و از برجسته‌ترین اساتید عرصه نشر احکام و معارف اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بود و منش و سیره‌ این مجاهد انقلابی، الگویی برای همه جویندگان علم و دانش به ویژه نخبگان و فرهیختگان بوده است.

فقدان این روحانی بزرگ و شخصیت برجسته انقلابی را به مردم ولایتمدار استان، جامعه دانشگاهی، حوزه‌های علمیه و روحانیت معظم، ارادتمندان و دلبستگان به‌ایشان به ویژه بیت مکرم آن فقید تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رضوان و برای همگان صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

  • منبع خبر : فریاد جنوب