پیام تسلیت رئیس شورای شهر یاسوج در پی درگذشت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد
پیام تسلیت رئیس شورای شهر یاسوج در پی درگذشت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد

فریاد جنوب؛مسعود خوبانی رئیس شورای شهر یاسوج در پیامی درگذشت ناگهانی سید شهباز معصومی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: ”کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام” مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه در این زمستان سرد، […]

فریاد جنوب؛مسعود خوبانی رئیس شورای شهر یاسوج در پیامی درگذشت ناگهانی سید شهباز معصومی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

”کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام”

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه در این زمستان سرد، بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

خبر ناگهانی،بهت آور و ناگوار درگذشت سید شهباز معصومی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد موجب تألم و تأثر فراوان گردید.خدمات صادقانه و خالصانه ،مردم داری و اخلاق حسنه ی آن مدیر فعال ،جوان ،خوشنام و خادم شهدا و ایثارگران خاطرات ماندگار و باقیات صالحاتی است که یاد و نام نیک او را برای همیشه به یادگار خواهد گذاشت.

در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده های معصومی،شهرخ پور و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت واسعه الهی و متنعم شدن از نعمت همنشینی با شهیدان را برای روح آن عزیز سفر کرده و صبر جزیل برای بازماندگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

مسعود خوبانی_رئیس شورای شهر یاسوج

  • نویسنده : میر امید