پیام تسلیت روشنفکر در پی درگذشت «البرز زارعی»
پیام تسلیت روشنفکر در پی درگذشت «البرز زارعی»
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در پیامی درگذشت البرز زارعی کوهنورد فداکار کهگیلویه و بویراحمدی را تسلیت گفت: به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، در پیام مهدی روشنفکر آمده است. بسم الله الرّحمن الرّحیم ((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚبَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ (هرگز گمان مبر کسانی

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در پیامی درگذشت البرز زارعی کوهنورد فداکار کهگیلویه و بویراحمدی را تسلیت گفت:

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، در پیام مهدی روشنفکر آمده است.

بسم الله الرّحمن الرّحیم
((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚبَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

(هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند. بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند)

خبر درگذشت جوان برومند وفداکار،مرحوم البرز زارعی،که در راه حفظ منابع طبیعی و صیانت از جنگلهای زاگرس،جان شریف خود را در طبق اخلاص نهاد،عموم هم استانی های عزیز و تمامی دوستداران طبیعت را متاثر و متالم کرد.
بدون شک این آب و خاک از داشتن فرزندانی اینچنین که اسطوره ی ایثار و جانفشانی و آیینه ی تمام نمای انسانیت و شرافتند به خود میبالد

ضمن عرض تسلیت به خانواده ی داغدیده ی ایشان و عموم مردم شریف استان،از درگاه خداوند منّان برای روح بزرگ ایشان،آرامش و علو درجات را مسئلت دارم.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، البرز زارعی هنگام عملیات مهار آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های کوه دیل گچساران در محاصره آتش قرار گرفت و دچار سوختگی شدید شد که بعد از چندین روز بستری در بیمارستان‌های یاسوج و اصفهان درگذشت.

  • نویسنده : رضا قهرمانی فر
  • منبع خبر : مهر