پیام تسلیت سرپرست اداره کل صمت استان به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران
پیام تسلیت سرپرست اداره کل صمت استان به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب، سرپرست اداره کل صمت استان طی پیامی  سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفت. بسمه تعالی سی و سه سال از عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب می گذرد و هر سال پر رنگ تر از سال قبل در می یابیم که میراث بزرگ به جا […]

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب، سرپرست اداره کل صمت استان طی پیامی  سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفت.
بسمه تعالی
سی و سه سال از عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب می گذرد و هر سال پر رنگ تر از سال قبل در می یابیم که میراث بزرگ به جا مانده از امام امت، چراغ روشن تاریکی ها و بیم هاست برای آن که هنوز تردید دارد و نور امید است برای رسیدن به بالندگی ها و ساختن جهان برای آنان که در راه یقین قدم نهاده اند. قیام آگاهی بخش امام، اگر چه محرومین و مظلومین را از زنجیر ستم رهانید، اما بزرگ تر از آن آزادی ای بود که به ذهن ها بخشید تا در پرتو این خودباوری هر نهال تازه به بارِ باور نشسته دریابد که می توان در برابر طوفان ها ایستاد و بی هراس از هر ناملایمات، درخت ستبری شد به بلندای تاریخ و برگی از برگ های بزرگی این ملت را رقم زد تا جهانیان ناباورانه این شکوفایی ملی را ببینند و به ناچار به انکارِ حقایق بنشینند و روز روشن را به عادت مالوف انکار کنند اما بیش از پیش در این راه ظلمت و ضلالت فرو روند، که آن چه خدا برای این ملت قرار داده با معاملات و مطامع دنیوی مکدر نمی شود. این میراث بزرگ که از پس سالها جد و جهد به جامانده، یادگار از قیام خونین پانزدهم خرداد است و در این همنشینی ارتحال و بزرگداشت که پیام بزرگ روشنگری را با خود دارد به ملت شریف هم‌استانی عرض می کنم که به راه پرافتخار سربلندی که پیش رویمان است بنگریم و با آرمان های امام راحل تجدید میثاقی نه به کلام، که به باور و عمل داشته باشیم و از این میراث جاودانه بهره ببریم و دست در دست هم و پا به پای همدیگر و در سایه رهبری دلسوزانه و مقتدر مقام معظم رهبری نقشه های استکبار جهانی را همچون همیشه نقش بر آب کنیم. باشد که در این راه سربلند و رستگار شویم، انشاء الله.
کریم‌روزبهان
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب